stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 168595
  • 29 شهریور 1399 - 18:18
2
سید پیمان موسوی:

پارک بانوان کرمانشاه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد/ تمام فضای پارک بانوان محصور است

پارک بانوان کرمانشاه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد/ تمام فضای پارک بانوان محصور است
کرمانشاه/قلم: عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: ساخت پارک بانوان در منطقه پنج شهرداری در حال انجام است و در هفته‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سید پیمان موسوی صبح امروز در بازدید از پارک در حال احداث بانوان (بلوار طاق‌بستان) که در منطقه پنج شهرداری کرمانشاه در حال احداث است در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مراحل ساخت پارک بانوان در جنب بیمارستان حضرت معصومه (س) با مساحت ۷ هزار و ۳۰۰ متر مربع و کاملا بصورت محصور در حال انجام است.

وی با اشاره به وجود فضای سبز مناسب و درختان بسیار در محل این بوستان افزود: همین امر به کار ساخت این پارک سرعت بخشید و تلاش کردیم که این فضای سبز در پارک جدید حفظ شود.

نماینده استان کرمانشاه در شورای عالی استان ها تصریح کرد: بخش‌های مناسبی برای پارک بانوان دیده شده که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری، زمین ورزشی، میز شطرنج، وسایل بازی و… اشاره کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: در محل پارک، فضایی برای نگهداری کودکان هم در نظر گرفته شده و وسایل بازی برای کودکان هم در محل پارک مهیا شده تا بانوان بتوانند با خیال راحت در محل پارک استراحت و یا ورزش کنند.

وی با تاکید بر تسریع در ساخت هر چه سریع‌تر این پارک گفت: زنان به عنوان نیمی از جامعه حق دارند فضایی برای راحتی بیشتر داشته باشند و درهمین راستا و با توجه به تاکید شهردار، در تلاش هستیم تا هرچه سریع‌تر این پارک را به بهره‌برداری برسانیم.

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: این پارک تا قبل از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و بانوان کرمانشاهی می‌توانند در نوروز از این پارک و امکانات آن استفاده کنند.

موسوی با اشاره به امنیت مطلوب در محل این پارک، یادآور شد: مدیر، نگهبان و تمام کارکنان پارک از بانوان هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.