stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 167895
  • 27 شهریور 1399 - 9:35
2
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی:

نقد منصفانه همراه با راهکار باید در دستور کار رسانه های تخصصی قرار گیرد

نقد منصفانه همراه با راهکار باید در دستور کار رسانه های تخصصی قرار گیرد
قلم_مرکزی_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: ارتقا جامعه در حوزه های مختلف بخصوص عملکرد مدیران نیاز به نقد منصفانه همراه با راهکار دارد که باید توسط رسانه های تخصصی انجام شود
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: نقد منصفانه همراه با راهکار باید در دستور کار رسانه های تخصصی قرار گیر تا باعث ارتقا سطح اجتماعی و علمی جامعه شود .

حجت اسلام دانشی افزود: جامعه نیاز به نقد و مطالبه گری منصفانه دارد که این مهم باید همراه با راهکار و بدون غرض ورزی انجام شود .
وی گفت: برخی مدیران صنعتی و اقتصادی مطبوعات را جدی نمیگیرند و اصلا نگاه آنها به مطبوعات کمرنگ است که این موضوع باعث کاهش حمایت مادی و معنوی از مطبوعات و در نتیجه ضعیف شدن رسانه ها میشود. ‌
دانشی ادامه داد: خواهش من از مدیران حوزه های صنعت، اقتصاد و خدمات آموزشی در استان مرکزی این است که مطبوعات را جدی بگیرند و با ارتباط با مطبوعات باعث رونق مطبوعات شوند تا نظارت و همدلی مردمی به عنوان رکن همراه طبیعی دولت در استان ایجاد شود .
وی یادآور شد: حمایت از مطبوعات باعث میشود که زحمات دستگاه های نظارتی و هزینه های نظارتی نیز کاهش یابد؛ چرا که خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و همه مشکلات را ریزبینانه دیده و ثبت و ضبط میکنند .
وی درپایان گفت: درباره صنعت گردشگری، رسانه ها باید بیشتر تلاش کنند و اداره فرهنگ و ارشاد نیز در استان آماده است تا با هر فعالیتی که باعث شناخته شدن استان و پیشرفت هنر و گردشگری شود همکاری های لازم را انجام دهد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.