stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 167860
  • 27 شهریور 1399 - 8:27
1
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد:

افتتاح ۲۴ خانه هلال در استان همدان

افتتاح ۲۴ خانه هلال در استان همدان
قلم/ همدان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از افتتاح ۲۴ خانه هلال دراستان همدان همزمان با سراسر کشور در همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، علی سنجربیگی با اشاره به افتتاح ۲۴ خانه هلال امروز (۲۷ شهریورماه) خاطرنشان کرد: افتتاح این خانه‌های هلال و آموزش روستاییان می تواند آمادگی روستائیان را در برخورد با مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی بالا ببرد.

وی در این زمینه گفت: مردم هر منطقه جزء اولین نفرهایی می باشند که در حوادث طبیعی و غیرطبیعی حاضر می شوند و اگر دوره مربوطه را گذرانده باشند قبل از اینکه امدادگران به سر صحنه برسند، افراد آموزش دیده و کاربلد می توانند کار امدادرسانی را شروع کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان این که در استان همدان ۶۵ خانه هلال وجود دارد، خاطرنشان کرد: تعدادی از این خانه ها در حال حاضر فعال است و ۲۴ خانه هلال نیز امروز افتتاح خواهد شد.

وی در تشریح این موضوع گفت: ۱۳مورد آن در شهرستان همدان، ۲ مورد در رزن، پنج مورد در شهرستان های کبودرآهنگ و در شهرستان های بهار، اسدآباد، نهاوند و تویسرکان نیز هرکدام یک خانه هلال افتتاح خواهد شد.

این مسئول در ادامه با تاکید بر این که افتتاح این خانه های هلال در راستای آشنایی اهالی روستاها با مخاطرات، یادگیری و آموزش کمک های اولیه است، افزود: در طرح خانه های هلال روستاییان با پانسمان، بانداژ، روش برخورد با مصدوم و انجام مرحله به مرحله کمک های اولیه را از مربیان جمعیت هلال احمر یاد می گیرند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.