stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 167809
  • 26 شهریور 1399 - 22:01
1
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

اختصاص زمین برای احداث مدرسه در کوی فردوس

اختصاص زمین برای احداث مدرسه در کوی فردوس
قلم/ همدان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از اختصاص زمین برای احداث مدرسه در کوی فردوس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
 
قلم و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، نعمت اله ترکی در این دیدار چهره به چهره با ساکنین مساکن مهر کوی فردوس همدان صحبت و دستور رسیدگی و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان را صادر کرد.

وی در خصوص مشکلات فنی پروژه های مسکن مهر گفت: ناظر پروژه ها باید این مشکلات را بررسی و در صورت کوچکترین مشکلی پاسخگو باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در رابطه با معابر و فضای سبز این مساکن، خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی موظف است تمام معابر و فضای سبزی که در سایت مساکن مهر تپه امام گل در نظر گرفته شده تحویل شهرداری نماید.

وی درخصوص بحث ساخت مسجد در این مساکن اظهار کرد: با تشکیل هیئت امناء، راه و شهرسازی ملزم است که زمین را در اختیار هیئت امنا برای ساخت مسجد قرار دهد.

این مقام مسئول در رابطه با احداث مدرسه در کوی فردوس همدان نیز بیان کرد: زمین مورد نظر در این مساکن برای احداث مدرسه تحویل نوسازی مدارس قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، در پایان از تلاش های مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در رسیدگی به مشکلات مردم استان قدردانی  و عنوان کرد: مهندس حسینی همیشه به دنبال رفع مشکلات و رسیدگی به امورات مردم استان است.

گفتنی است؛ در این دیدار مردمی مشکلات ۵ پروژه ۱۶۸ واحد فروتن، ۷۲ واحدی جامعه معلولین، ۱۳۵ واحدی ناجا ، ۹۸ واحدی فرهنگیان و ۹۶ واحدی شرکت تعاونی مسکن گلستان بررسی و دستورات لازم در خصوص رفع مشکل صادر شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.