stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 165707
  • 20 شهریور 1399 - 12:16
7
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

بیمارستان شهید بهشتی قروه، نیازمند توسعه و افزایش تخت‌

بیمارستان شهید بهشتی قروه، نیازمند توسعه و افزایش تخت‌
قلم/ کردستان- معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت بیمارستانی جایگزین بیمارستان فعلی در شهرستان قروه با توجه به فرسودگی این مکان درمانی بر ضرورت این مهم تاکید کرد و گفت: با توجه به جمعیت این شهرستان و وضعیت کنونی، بیمارستان شهید بهشتی قروه نیاز به توسعه و افزایش تخت‌های بیمارستانی دارد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، قاسم جان‌بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه شامگاه چهارشنبه با حضور فرزین رضاعی، رئیس و معاون درمان و برخی مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان رئیس بیمارستان قروه، نماینده مردم قروه ودهگلان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران قروه و دهگلان از بیمارستان شهید بهشتی قروه بازدید کردند و وضعیت موجود این بیمارستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

معاون درمان وزیر بهداشت و تیم همراه در این بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ شهید بهشتی قروه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اورژانس بستری و بخش تنفسی بازدید کردند.

قاسم جان بابایی ضمن مشاهده مشکلات این بیمارستان جهت هم‌اندیشی در راستای رفع مشکلات موجود با حضور در فرمانداری شهرستان قروه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اهمیت بیمارستانی جایگزین بیمارستان فعلی در شهرستان قروه با توجه به فرسودگی این مکان درمانی بر ضرورت این مهم تاکید کرد و گفت: با توجه به جمعیت این شهرستان و وضعیت کنونی، بیمارستان شهید بهشتی قروه نیاز به توسعه و افزایش تخت‌های بیمارستانی دارد.

جان بابایی رسیدگی به بخش سی تی اسکن، ارتقاء دستگاه‌های اکسیژن ساز و تامین تجهیزات بخش اتاق عمل  بیمارستان قروه را در اولویت قرار داد و نسبت به ایجاد بیمارستان جایگزین جدید در شهرستان دهگلان، اختصاص دستگاه اکسیژن ساز و ونتیلاتور و سایر تجهیزات به بیمارستان این شهرستان قول مساعد دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این بازدید با اعلام آخرین وضعیت ویروس کرونا و شرایط این بیماری در استان اظهار کرد:  کردستان با وجود همه کمبودها در بخش بهداشت و درمان، بیشترین و بهترین خدمات را در ایام اپیدمی کرونا ارائه داده است.

فرزین رضاعی با بیان اینکه همکاران و پرسنل بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان برای مهار و کنترل بیماری کرونا از ابتدا تا کنون از جان مایه گذاشته اند، افزود:هیچ واژه‌ای نمی‌تواند عشق و فداکاری پزشکان بخش بهداشت و درمان راتوصیف کند چراکه طی این مدت ایثارگرانه به بیماران کرونایی خدمت کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات و کمبودهای بیمارستان قروه، ارتقای دستگاه‌های اکسیژن ساز،  لزوم اختصاص اعتبار جهت احداث بخش آی سی یو و تقویت اتاق عمل بیمارستان این شهرستان را ضروری اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان احداث بیمارستانی جایگزین بیمارستان فرسوده کنونی قروه را خواستار شد و گفت: امید است این مهم جزو پروژه‌های ملی تعریف شود.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه نیز با اشاره به مشکلات بیمارستان اظهار کرد: این بیمارستان فرسوده و نیازمند بهسازی و تامین امکاناتی ازجمله  دستگاه سی تی اسکن است.

مهدی زند با بیان اینکه عدم پرداخت کارانه نسبت به سایر استان های همجوار باعث لغو قرار داد پزشکان می شود، خواستار رسیدگی به این امر شد.

گفتنی است؛ در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های قروه و دهگلان مشکلات و مسائل بخش درمان خود را مطرح و مطالبات مردم را عنوان کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.