stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 156284
  • 22 مرداد 1399 - 14:25
3

وضعیت سمن های جوانان سمنان رتبه یک کشور

وضعیت سمن های جوانان سمنان رتبه یک کشور
قلم/سمنان -مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان: استان سمنان به لحاظ تطبیق وضعیت سمن های جوانان وصدور شناسه ملی برای تشکلهای مردم نهاد جوان ، دارای "رتبه اول" در کشور بوده و به عنوان استان پیشرو در این زمینه معرفی شده است.
قلم | qalamna.ir :

امیر بینایی عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت:
با عقد تفاهم نامه فیمابین وزارت کشور و وزارت ورزش وجوانان ، سمن ها و تشکّلهای مردم نهاد استان در حوزه جوانان “شناسه ملی ” خود را از استانداری دریافت خواهند نمود .
امیر بینایی افزود:
تشکل و سازمان مردم نهاد در استان سمنان از سوی وزارت کشور ، شناسه ملی دریافت نمودند که احکام آنها با امضای استاندار سمنان صادرگردید.
وی اضافه کرد:
استان سمنان به لحاظ تطبیق وضعیت سمن های جوانان وصدور شناسه ملی برای تشکلهای مردم نهاد جوان ، دارای “رتبه اول” در کشور بوده و به عنوان استان پیشرو در این زمینه معرفی شده است
بینایی در خصوص توسعه فعالیت تشکل های مردم نهاد گفت: با توسعه فعالیت تشکلهای مردم نهاد در سطح ملی، افزایش مشارکت اجتماعی جوانان درجامعه که از اهداف ذاتی ایجاد سازمانهای مردم نهاد است ، محقق خواهد شد ‌.
وی در پایان اضافه کرد: مقتضی است دستگاههای اجرایی استان نسبت به اجرای برنامه های سازمانها و تشکلهای مردم نهاد تعامل و همکاری لازم را به عمل آورند

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.