stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 15582
  • 29 آبان 1394 - 11:28
1

رونالدینیو: نیمار در لیگ انگلیس موفق می‌شود

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل با تمجید از نیمار عنوان کرد این بازیکن برزیلی در لیگ برتر انگلیس موفق می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

گلوبو: نیمار مهاجم برزیلی بارسلونا این فصل برترین گلزن این تیم بوده است و یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان محسوب می‌شود. نمایش خوب او در بازی‌های اخیر بارسلونا باعث شده است تا رونالدینیو، هموطن او به وجد بیاید.

رونالدینیو که روزگاری برترین بازیکن جهان شده بود، با ستایش از هموطن خود عنوان کرد: نیمار در حال حاضر آماده و روی فرم است و بهترین بازیکن دنیا به شمار می‌رود. رشد او در کل باعث تعجب من نشده است. حتی زمانی که بچه بود هم استعدادش واضح بود. از همان ابتدا می‌دانستم روزی برترین بازیکن جهان می‌شود. پیشرفت او مرا متعجب نکرده است. نیمار در سنی قرار دارد که باور دارم می‌تواند رفته رفته بهتر شود. حالا او به سطح بهترین‌های دنیا رسیده است و می‌تواند به راحتی به مدت پنج یا ۶ سال در این سطح بماند.

در یکی دو سال گذشته، صحبت‌های زیادی در باره پیوستن نیمار به منچستریونایتد منتشر شده است. حتی چندی پیش، پدر این بازیکن برزیلی تاکید کرد نیمار در تابستان در آستانه جدایی از بارسلونا و پیوستن به منچستریونایتد بود که این اتفاق رخ نداد تا آنتونی مارسیال به جای نیمار راهی اولدترافورد شود.

رونالدینیو که خود در تیم‌هایی چون پاری سن ژرمن، بارسلونا و میلان بازی کرده است، هیچگاه فرصت حضور در لیگ برتر را نداشته ولی معتقد است نیمار در این لیگ موفق می‌شود. رونالدینیو در این‌باره گفت: او می‌تواند در تمام لیگ‌های دنیا موفق شود. البته که همیشه دوره گذار وجود دارد اما زمانی که این همه توانایی داشته باشید، در تمام لیگ‌ها و در هر کشوری موفق خواهید شد. موفقیت در لیگ برتر آسان نیست اما بله، او بدون شک آنجا هم می‌تواند موفق شود. نمی‌توانم تصور کنم بارسا اجازه جدایی به او بدهد اما اگر اینطور بود، مطمئنم رکورد نقل و انتقالات را بشکند. نیمار قابلیت این را دارد تا بتواند در لیگ برتر هم موفق شود. با این حال، فکر می‌کنم بارسلونا به این راحتی‌ها این بازیکن را از دست بدهد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.