stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 15522
  • 28 آبان 1394 - 18:10
4

محمدرضا خباز استاندار جدید سمنان اول آذرماه معارفه می‌شود

‌دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان و مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان از برگزاری آیین تودیع استاندار پیشین و معارفه دکتر خباز استاندار جدید این استان در روز یکشنبه هفته آینده اول آذرماه خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

khabaz1.jpgایرج کارخایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این آیین با حضور مقیمی قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آیین معارفه دکتر محمدرضا خباز استاندار جدید سمنان در سالن همایش‌های تامین اجتماعی استان برگزار می‌شود، افزود: قرار است در این مراسم محمدرضا خباز به ارائه برنامه‌های خود در استان سمنان بپردازد.

کارخایی با بیان اینکه در این آیین از تلاش‌های محمد زندوکیلی استاندار پیشین نیز تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: مهندس وکیلی در این آیین به ارائه گزارشی از عملکرد استانداری سمنان در دو سال و چندماه اخیر خواهد پرداخت.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه وکیلی بیش از دو سال و دو ماه بر کرسی استانداری سمنان تکیه زد، خاطرنشان کرد: در آیین تودیع استاندار پیشین و معارفه استاندار جدید سمنان، نماینده ولی‌فقیه در استان، ائمه‌جمعه استان، اعضای شورای اداری استان و مدیران و مؤثرین استان نیز حضور خواهند داشت.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.