stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 154356
  • 16 مرداد 1399 - 18:16
1
بمناسبت روز خبرنگار:

نظر مدیران کرمانشاهی درخصوص خبرنگار و اصحاب رسانه چیست؟

نظر مدیران کرمانشاهی درخصوص خبرنگار و اصحاب رسانه چیست؟
کرمانشاه/قلم: مدیران استان کرمانشاه نظرات خود درخصوص خبرنگاران و اصحاب رسانه را بمناسبت روز خبرنگار بیان کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، جمعی از مسئولان استان بمناسبت روز خبرنگار و در گفت و گو با خبرنگار قلم، نظر خود درخصوص خبرنگار را بیان کردند که در ادامه می‌خوانیم:

سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه: ما معتقدیم پلیس و رسانه های متعهد و وظیفه شناس در کنار یکدیگر به عنوان دو رکن اصلی تامین امنیت عینی و ذهنی جامعه، می توانند نقش کلیدی در ایجاد انسجام و انضباط اجتماعی هم چنین حفظ و توسعه امنیت و روحیه قانون مداری ایفا کنند.

خبرنگاران و نهادهای رسانه ای که در کمال صداقت و امانت داری به دنبال آگاه سازی، آموزش و توانمند سازی مخاطبان خود هستند از نظر پلیس وجود چنین خبرنگارانی با مسئولیت و تعلق اجتماعی بالا، فرصتی مغتنم برای ارتقا شاخص احساس امنیت در جامعه است.

رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه: خبرنگاران مجاهدان تلاشگر عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه هستند، قلم مقدس است و خبرنگار محترم.

عاطفی مدیرکل بنیاد مسکن: به اعتقاد ما خبرنگار سفیر آزادی و اطلاعات است.

محمدی مدیرکل فنی و حرفه ای: خبرنگار آینه افکار مردم است، انتقال دهنده و سفیر اطلاع رسانی است.

مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق: خبرنگاران پل ارتباطی بین مدیران و مردم هستند.

شریفی مدیرکل راه و شهرسازی: خبرنگار یعنی شخصی که فارغ از هر گونه وابستگی پیگیر استیفای حقوق عمومی باشد و در این مسیر تنها به مردم بیاندیشد.

امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا: خبرنگاران افسران و سربازان جبهه جنگ نرم در مقابل استکبار جهانی هستند، مجاهدان خط مقدم حوادث و لحظات ماندگار تاریخ هستند، نمایشگران اقتدار دفاعی در توان بازدارنگی میهن عزیزمان و بازوان قدرتمند و موثر جنگ نرم و انعکاس دهنده شایسته هوشمندانه گستره اخبار جامعه هستند.

دکتر هدایت حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه: روز خبرنگار بهانه‌ای برای قدردانی و سپاس از آنهایی‌ست که قلمشان، فانوس روشنی بر راهی‌ خطیر و دشوار است‌، این روز را بر شما روشنگر روشن اندیش تبریک می‌گویم.

مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه: کار رسانه یکی از خطرترین، بااهمیت ترین و حساس ترین شغل ها در رتبه بندی مشاغل است، به جهت اینکه پل ارتباطی است بین مسئولین و مردم که از طریق رسانه ها مردم از جامعه و حاکمیت مطالبه می شود، آن مشکلاتی که رسانه ها پیگیری می‌کنند و از سبب مشکلاتش بر بیاییند هم خیر دنیوی دارد و هم خیر آخرت، رسانه ها نقش اصلی را دارند و این روز را به تمامی خبرنگاران واقعی تبریک عرض می کنم.

دکتر شهریار حیدری نماینده مجلس: امروز دنیای اطلاعات و اخبار است و نقش اصلی و کلیدی در دنیای خبر را اصحاب رسانه برعهده دارند، کاری پر از استرس، سخت و درعین حال بسیار خوب، نقشی که خبرنگاران در جامعه بشری نقشی ایفا می‌کنند بی نظیر است.

جهانیان رئیس سازمان بازرسی: خدمت صادقانه شما انشاالله منشآ خیرو برکت و شفافیت امور می شود.

دکتر بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات: یکی از معدود عزیزانی که در کنار تمام دستاوردها و در تمام موقعیت ها حضور فعال دارند جامعه خبری و دوستان خبرنگار هستند چه در مراسمات، در بحث های سیل، زلزله و.. جای خسته نباشید و خدا قوت و تقدیر دارند.

دکتر زادبوم رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران: خبرنگاران می توانند در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و.. نقش آفرین باشند، و منعکس کننده مشکلات جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: خبرنگاران مانند چراغ روشنگر و راه را نشان می‌دهند و واقعا پرتلاش پر کار هستند و ان شاالله پر از امید باشند.

سرهنگ سعید بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه: خبرنگاران عزیز افسران جنگ تبلیغاتی علیه دشمن هستند.

دکتر عیدی قائم مقام شهردار کرمانشاه: خبرنگار چشم بینای جامعه در ارتباط مسائل، مشکلات و مدیران هستند.

سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه: خبرنگاران تلاشگران عرصه اندیشه و قلم هستند.

دکتر شهرستانی رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان: خبرنگاران ستارگان آسمان اطلاع رسانی و روشنگری هستند.

فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی: خبرنگار یعنی جهادگر حوزه آگاهی و اطلاعات رسانی.

مهندس سجاد سلیمانی رئیس سازمان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه: خبرنگاران چشم بینای مدیرت های مختلف هستند و مدیران نیز باید قدردان خبرنگاران باشند.

مهندس حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه: خبرنگاران چشم بینا، زبان گویا و بازوی توانمند مردم، دولت و بخش اجرا هستند.

سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه: مقام معظم رهبری فرموده اند که دست‌ اندرکاران‌ مطبوعات‌ باید نسبت‌ به‌ عموم‌ مسائل‌ زندگی‌ و تحولات‌ اجتماعی‌ دارای‌ معرفت‌، روشن‌بینی‌ و قدرت‌ تشخیص‌ و روشن‌فکری‌ بیشتری‌ در مقایسه‌ با دیگران‌ باشند و بر همین‌ اساس‌ وظیفه‌ دارند به‌ مردم‌ کشور و جامعه‌ آگاهی‌های‌ لازم‌ را بدهند.

خبرنگاران چشم بیدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، اصحاب رسانه علاوه بر بیان مشکلات، منتشر کننده عملکرد مسؤلین نیز هستند.

سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه: خبرنگاران طلایه داران جبهه قلم، اندیشه و عامل آگاهی اند.

دکتر محمد رشیدی نماینده مجلس: خبرنگار راوی واقعیت ها و آگاه کننده مردم است، رسالت آنها باید براساس واقعیت باشد که به مردم اطلاع رسانی می‌کنند نه براساس خواسته های شخصی، واقعیت های جامعه را باید به مردم برسانند و آنچه مهم است خبرنگار باید دارای تحلیل هم باشد خبر بدون تحلیل گاهی نتیجه عکس می‌دهد، لذا تحلیل بسیار مهم است.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه: شخصیت و عمل خبرنگار می تواند تاریخی حقیقی و واقعی را منتقل کند و انسانهایی را نجات دهد، اگر دستش فقط در دست خدا باشد و زر و زور بر او مسلط نشود.

خبرنگار باید زبان برنده ای باشد برای فقرا، محرومین و مظلومین، روزتان مبارک ایثار گران جبهه مقاومت رسانه ای حق علیه باطل. 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.