stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 151721
  • 08 مرداد 1399 - 12:01
0

وجود یک زندانی در حوزه قضایی شال

وجود یک زندانی در حوزه قضایی شال
قزوین – - رییس حوزه قضایی بخش شال گفت: بازداشت شدگان این حوزه در سه ماهه نخست سال جاری با تودیع وثیقه یا معرفی کفیل ظرف چند روز آزاد شده‌اند و هم اکنون تنها یک زندانی تحت قرار در این حوزه وجود دارد.
قلم | qalamna.ir :

محمد رمضانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: سعی کرده‌ایم قرارهای تامین کیفری به گونه‌ای صادر شود که به بازداشت متهمان منتهی نگردد.

وی افزود: در این راستا در سه ماهه نخست سال جاری این حوزه قضایی از مجموع ۶۶ قرار تامین صادر شده، تنها ۱۰ مورد منتهی به بازداشت داشته است و بازداشت شدگان نیز با تودیع وثیقه یا معرفی کفیل ظرف چند روز آزاد شده‌اند.

این مسوول با اشاره به نظام نیمه آزادی در راستای کاهش جمعیت کیفری، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری دو زندانی تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی(پابند) قرار گرفته و بدین وسیله از زندان آزاد شده‌اند.   

رییس حوزه قضایی شال همچنین به آمار سایر عناوین منتهی به کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها اشاره کرد و افزود: ۲۳ نفر از محکومان این حوزه، مشمول مرخصی پایان حبس، آزادی مشروط، عفو، تعلیق مجازات و مجازات‌های جایگزین حبس قرار گرفته‌اند.

این مقام قضایی تصریح کرد: رویکرد این حوزه قضایی در استفاده از تأسیسات قانونی به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان بوده و برنامه ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام داده است.

بخش شال از توابع شهرستان بویین زهرا است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.