stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 151471
  • 07 مرداد 1399 - 16:13
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین

مراسم روز خبرنگار امسال متناسب با شرایط کرونا برنامه ریزی می‌شود

مراسم روز خبرنگار امسال متناسب با شرایط کرونا برنامه ریزی می‌شود
قزوین – قلم- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مراسم روز خبرنگار امسال متناسب با شرایط کرونا برنامه ریزی می‌شود تا از شیوع بیشتر این ویروس و تهدید سلامت شهروندان و خبرنگاران جلوگیری به عمل آید.
قلم | qalamna.ir :

منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین با گرامیداشت شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، افزود: از خبرنگاران قدردانی می‌کنیم که حقیقا در حوزه کرونا دوشادوش کادر پزشکی و درمانی استان تلاش کردند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه‌های اجرایی توفیقاتی را کسب کردند.

حبیبی افزود: علاقه‌مند بودیم مراسم روز خبرنگار را در فضایی بزرگتر و صمیمی‌تر برگزار کنیم ولی متاسفانه ویروس کرونا این اجازه را به ما نمی‌دهد.

وی گفت: البته در نگاه ما هر روز، روز خبرنگار است و نباید این روز را تنها به شهادت شهید صارمی محدود کرد چون خبرنگاران هر روز در جامعه ظهور و بروز دارند و برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می‌کنند.

این مسوول افزود: برنامه ریزی‌های این روز باید متناسب با شرایط کرونا با محوریت خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان برنامه ریزی و اجرا شود و البته با برنامه‌های بازدید مدیران از رسانه‌ها با محدودیت تعداد نفرات مخالف نیستیم.

وی با اشاره به موضوع ساماندهی حضور خبرنگاران در برنامه بازدیدها، افزود: اول از همه اعلام کرده ایم که سفرها و بازدیدهای مسوولان به منظور رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا و سلامت مردم و خبرنگاران محدود شود چون سلامت خبرنگاران برای ما از بازدیدها مهمتر است.

این مسوول گفت:متاسفانه تعدادی از اصحاب رسانه استان به کرونا مبتلا شده اند و باید برنامه‌ بازدیدها را با محوریت خانه مطبوعات ساماندهی کنیم.

حبیبی افزود: به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌کنیم که در دعوت از رسانه‌ها براساس مصوبات شورای اطلاع رسانی استان عمل کنند و برنامه‌های خبری خود را با هماهنگی خانه مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان به پیش ببرند.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده، گفت: خبرنگاران خبرگزاری‌ها و نشریات استان همه از کرونا آسیب دیدند و باید لیست همه آنها را بدون هیچ استثنایی تهیه کرده و در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات تعریف کرد.

حبیبی در خصوص اجرای تبصره ۲ آیین نامه بند چ ماده ۳۷ قانون احکام دائمی کشور، گفت: صدا و سیما در جلسه بعدی شورای اطلاع رسانی استان، گزارش کاملی از عملکرد دستگاه‌ها و برنامه‌های صدا و سیما در این زمینه تهیه و ارایه کند تا برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات و بهره برداری بهتر از اعتبارات این تبصره در سال آینده صورت گیرد.

معاون استاندار گفت: ادارات استانی که این تبصره را اجرایی نکردند اعم از اینکه قرارداد نبسته یا اعتبارت را برگشت زده‌اند باید پاسخگو باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.