stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 150572
  • 05 مرداد 1399 - 12:41
0
استاندار قزوین

زیرساخت‌های شبکه شاد در قزوین تقویت شود

زیرساخت‌های شبکه شاد در قزوین تقویت شود
باید با تقویت زیرساخت های ارتباطی و توسعه شبکه اینترنت، امکان استفاده از شبکه شاد (آموزش در بستر فضای مجازی) باید برای برای همه دانش آموزان استان فراهم شود.
قلم | qalamna.ir :

هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در جمع معاونین آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره لزوم تقویت اینترنت در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته استان افزود: برای توسعه عدالت آموزشی زیر ساخت‌های لازم باید به سرعت فراهم شود.

وی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا شیوه آموزش در مدارس تغییر کرد و در سال تحصیلی جدید نیز برای محافظت از سلامت دانش آموزان  باید بسترهای لازم برای تحصیل تمام دانش آموزان به شیوه های پیش بینی شده فراهم شود.

 جمالی پور با اشاره به راه انداری شبکه مجازی شاد برای آموزش دانش آموزان در دوران شیوع کرونا، افزود: انتظار می‌رود در زمینه تقویت زیرساخت‌های این شبکه و رفع کمبودهای آن به شکل مضاعف تلاش شود.

این مسوول اضافه کرد: امروز شاهد گلایه‌هایی از طرف مردم در خصوص ضعیف بودن خدمات ارائه شده در خصوص اینترنت هستیم که باید تلاش مضاعف برای رفع این کاستی ها انجام شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن و پایه اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه به شمار می رود، افزود: برای توسعه یافتگی هر جامعه‌ای نیاز به رشد و تحول بنیادین در باورهای فرهنگی نهادهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن جامعه و کشور است.

جمالی پور در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: توسعه انسانی مهم‌ترین رکن آموزش و پرورش است در کنار نهادهای مختلفی مانند خانواده، دین، سیاست، دولت و نهادهای اجتماعی است و باید توجه ویژه ای به این بخش که رشد کشور در گرو آن است داشته باشیم.

وی تصریح کرد: براین اساس هر اندازه بیشتر به نهاد آموزش و پرورش توجه شود، توسعه و پویایی در جامعه افزایش خواهد یافت.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است .

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.