stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 145713
  • 22 تیر 1399 - 9:44
1

لمپارد: از این شکست چیزهای زیادی آموختم 

لمپارد: از این شکست چیزهای زیادی آموختم 

سرمربی تیم فوتبال چلسی شکست مقابل شفیلد یونایتد را دردناک ولی حاوی درس ها زیادی برای خود توصیف کرد. 

قلم | qalamna.ir :

در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن شفیلد یونایتد توانست در خانه با ۳ گل برابر چلسی به برتری برسد. 

مک گلدریک ۲ بار و اولیور مک برونی برای میزبان گلزنی کردند تا شکستی دیگر در پرونده لمپارد و تیمش ثبت شود. شکستی که ممکن است منجر به از دست رفتن سهمیه اروپایی شود. 

فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی بعد از این بازی گفت : این شکست غیرقابل انتظار و دردناک بود. من این بازی را فراموش نخواهم کرد چون چیزهای زیادی از آن آموختم. دلیل اصلی این شکست این بود که تمام بازیکنان ما عملکرد ضعیفی که انتظار نداشتیم را ارائه دادند. بازیکنان حریف از نظر جسمی ، در ذهن و توپ از ما بهتر بودند. آنها از ما قوی تر بودند. ما در هر دقیقه تراکم لازم را روی توپ نداشتیم. نداریم .به همین دلیل آنها از این نظر قوی تر بودند. ‘ما سعی کردیم کنترل بیشتری از بازی داشته باشیم ، که ما بعد از خوردن گل انجام دادیم اما هرگز به نظر نمی رسید که بیش از حد تهدیدآمیز باشیم و آنها هنوز هم ضد حمله های خوبی داشتند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد امیدوار است این شکست باعث نشود تا روحیه بازیکنان چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.