stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 14468
  • 23 آبان 1394 - 19:15
2

ثبت‌نام خودرو از مرز ۱۳۰ هزار دستگاه عبور کرد

تا ظهر امروز ثبت‌نام دو خودروساز بزرگ داخلی در طرح پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو، از مرز ۱۳۰ هزار دستگاه عبور کرد. این در حالی است که بانک مرکزی سقف اعتبار این تسهیلات را حداکثر ۱۱۰ هزار دستگاه اعلام کرده است.

قلم | qalamna.ir :
براساس اخبار به دست آمده از گروه صنعتی ایران خودرو، این شرکت تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز از ۶۱ هزار نفر از متقاضیان پیش‌ثبت‌نام کرده و ۵۰ هزار نفر نیز وجه پیش‌پرداخت را واریز کرده‌اند.
 
 طبق اعلام صورت گرفته، بیشترین فروش مربوط به خانواده گروه پژو ۴۰۵ و پس از آن مربوط به خانواده پژو ۲۰۶ و بعد خانواده سمند است.
 
بر اساس اخبار به دست آمده از گروه خودروسازی سایپا، این گروه خودروسازی نیز تا ساعت ۱۴:۳۰ امروز از ۷۳ هزار و ۵۹۴ نفر از متقاضیان ثبت‌نام کرده است. در این زمینه ۴۰ هزار و ۸۸۲ دستگاه مربوط به پراید و ۱۴ هزار و ۷۳۲ دستگاه مربوط به تیبا بوده است.
 
همچنین ۹۶۲۱ دستگاه مربوط به تندر ۹۰ و ۶۹۴۱ دستگاه مربوط به وانت نیسان بوده است.
 
در این شرایط مشخص نیست با توجه به بیشتر شدن فروش خودروسازان از سقف تعیین شده از سوی بانک مرکزی، طرح پرداخت تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید خودرو تا چه زمانی ادامه خواهد یافت. در این شرایط نماینده یکی از خودروسازان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرده که تا زمان اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، به فروش ادامه خواهند داد.

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.