stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 143702
  • 16 تیر 1399 - 11:49
2
رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد:

تعیین تکلیف ۵۵ درصد از پرونده‌های معوق دادگستری استان همدان

تعیین تکلیف ۵۵ درصد از پرونده‌های معوق دادگستری استان همدان
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: ۵۵ درصد از پرونده‌های معوق دادگستری استان همدان تا ابتدای تیرماه امسال تعیین تکلیف شده اند.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی دادگستری همدان، محمدرضا عدالتخواه در کمیته ساماندهی به پرونده‌های معوق در دادگستری بر اهمیت تعیین تکلیف رسیدگی به این پرونده‌ها در دستگاه قضائی استان تأکید و اظهار کرد: تعیین تکلیف سریع تمام پرونده‌هایی که یک سال از تاریخ ثبت آن‌ها گذشته ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه موضوع رفع اطاله در دادرسی و افزایش اعتماد و رضایتمندی عمومی اثرگذار است، از تعیین تکلیف ۵۵ درصدی پرونده‌های معوق در حوزه‌های قضائی استان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده تا ابتدای مهرماه سال جاری این تعداد پرونده‌ها به حداقل آمار قابل تصور خواهد رسید.

وی تشکیل ستاد تألیف قلوب و کمیته‌های معتذرین و مصلحین به عنوان کمیته‌های معین این ستاد را نیز دارای نتایج بسیار خوبی برای استان دانست.

عدالتخواه از افزایش تعداد شعب حقوقی و دادگاه‌های تجدید نظر به منظور ارتقای کیفیت و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضائی و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی در مجموعه دادگستری را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.