stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 143494
  • 15 تیر 1399 - 18:50
1
آیت الله علما:

وظیفه اصلی ارشاد اسلامی ایجاد تحول است

وظیفه اصلی ارشاد اسلامی ایجاد تحول است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: وظیفه اصلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد تحول همه جانبه در جامعه است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، در دیدار مدیر کل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر اهمیت توجه به خواسته های جوانان و روشنگری آنان تأکید شد.

آیت الله علماء در این نشست اظهار داشت: فضای مجازی کشور ظرفیت بسیار خوبی برای نیل به اهداف فرهنگی نظام است لذا باید به صورت علمی وارد این فضا ها شده و با مدیریت صحیح بستر ها را برای آموزش جوانان و آشنایی آنان با معارف عمیق الهی فراهم نماییم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: دستور اکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر لزوم تحول جوانان را مورد توجه قرار دهیم و از موقعیت های خوب پیش رو برای جذب جوانان بهرمند شویم، چرا این شرایطی که در اختیار ما قرار دارد در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به لزوم درک جوانان برای رسیدن به جامعه ایده آل تأکید کرد: برخی جوانان امروز نه شغل دارند و نه خانواده ای تشکیل داده اند، طبیعی است که آن جوان نسبت به برخی مسائل شاکی باشد، باید خودمان را به جای آن جوان قرار دهیم، بعد برای آن ها تصمیم بگیریم.

آیت الله علماء حوزه فرهنگی و هنری را یکی از بهترین ظرفیت ها برای نفوذ در دل ها دانست و تصریح کرد: باید از تأثیر شگرف تأتر، مموسیقی، سینما و هنر های تجسمی برای نیل به اهداف بلند انقلاب اسلامی بهرمند شویم و با این عناصر جوانان را به سوی ارزش ها جلب نماییم.

پیش از سخنان آیت الله علماء، بهرام فاضلی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گزارشی از برنامه های اداره متبوع خود را ارائه نمود.

فاضلی گفت: در سال ۹۸ برنامه های خوبی در استان اجرا شد که از جمله آن ها می توان به تأتر مرصاد اشاره کرد که با حضور ۳۸۳ هنرمند از سراسر کشور و به مدت سه شبانه روز در شهرستان اسلام آباد برگزار شد و علاوه بر تحول فرهنگی در صنعت گردشگری تأثیر به سزایی داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در سال گذشته بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب در حوزه های مختلف مذهبی، فرهنگی و علمی از سوی اداره ارشاد اسلامی استان هدیه شده است.

وی تاکید کرد: در سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۱ میلیار تومان یارانه کاغذ بین مطبوعات استان توزیع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.