stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 143355
  • 15 تیر 1399 - 12:43
1
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان:

باید به مخاطب کودک مجزا بپردازیم

باید به مخاطب کودک مجزا بپردازیم
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: برخی از گروه‌های گردشگری در اصفهان فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند و در نمایشگاه‌های بین المللی حضور پیدا کرده‌اند، اما نکته مورد توجه این است که باید به مخاطب کودک مجزا بپردازیم و محتوایی خاص آنها تهیه کنیم.
قلم | qalamna.ir :

فریدون الهیاری، با اشاره به طرح‌های گردشگری ویژه کودکان اظهار داشت: گردشگری طیف و مخاطبان متنوع و گسترده‌ای دارد و گردشگری کودکان از نظر حرفه‌ای و تخصصی مورد اهمیت است.

وی افزود: برخی از گروه‌های گردشگری در اصفهان فعالیت‌های خوبی را انجام داده‌اند و در نمایشگاه‌های بین المللی حضور پیدا کرده‌اند، اما نکته مورد توجه این است که باید به مخاطب کودک مجزا بپردازیم و محتوایی خاص آنها تهیه کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تصریح کرد: معمولا خانواده‌ها طیفی از بزرگسال و خردسال هستند که ممکن است محتوای ارائه شده در بسته گردشگری طبیعی و یا تاریخی متناسب با کودکان و یا دلخواه آنها نباشد، بنابراین می‌توان جاذبه‌های گردشگری را با زبان و یا ادبیات دیگری برای قشر کودکان تهیه و ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید راهنمایان گردشگری و یا آژانس‌های مسافرتی آموزش لازم را ببینند و البته ساماندهی این فعالیت‌ها و افراد فعال در این حوزه ضروری است که البته حمایت لازم با طرح‌های مختلف گردشگری کودکان و معرفی آنها در نمایشگاه‌ها انجام خواهد شد.

هشتگ: , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.