stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 142765
  • 13 تیر 1399 - 10:09
2

رونی فصل بعد هم در لیگ دسته یک انگلیس خواهد بود

رونی فصل بعد هم در لیگ دسته یک انگلیس خواهد بود

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرد برنامه ای برای خداحافظی از فوتبال ندارد و می خواهد فصل بعد هم فوتبالش را ادامه دهد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از تلگراف،  وین رونی مهاجم ۳۴ ساله دربی کانتی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس (۵۳ گل) نیز است ، از قصد خود برای ادامه بازی برای این باشگاه در فصل ۲۰۲۰ و ۲۰-۲۱ خبر داد.

رونی برای فصل جدید عکسی با لباس دربی کانتی را توئیت کرد و نوشت:”من مشتاقانه منتظر این هستم که این پیراهن را در فصل آینده نیز به تن کنم.”

با روی کار آمدن رونی در زمستان ، دربی کانتی پیشرفت چشمگیری در نتایج داشته است: “این تیم” از مکان هفدهم به ۷ رسید و با یک امتیاز عقب ماندن از بازیهای پلی آف برای یک سهمیه در لیگ برتر کار خود را ادامه می دهد.

قرارداد رونی با دربی کانتی تا تابستان ۲۰۲۱ معتبر است ، این باشگاه گزینه تمدید همکاری برای یک فصل دیگر را نیز دارد و به نظر می رسد رونی و سران باشگاه دربی کانتی از همین بند استفاده کردند تا این بازیکن برای فصل بعد که احتمالا آخرین فصل فوتبالی وین رونی است استفاده کنند. 

 وین رونی در سال آخر حضور خود در منچستریونایتد موفق شد رکورد گلزنی سر بابی چارلتون را بشکند و به برترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. وین رونی ۲۵۳ گل برای منچستر یونایتد به ثمر رسانده است و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال انگلیس محسوب می‌شود که اکنون در لیگ دسته اول و تیم دربی کانتی بازی می‌کند. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.