stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 13810
  • 20 آبان 1394 - 18:38
4

داورزنی: مردم نگران المپیکی شدن والیبال نباشند

رییس فدراسیون والیبال می‌گوید مردم نگران رسیدن ملی‌پوشان به المپیک ۲۰۱۶ نباشند.

قلم | qalamna.ir :

 محمدرضا داورزنی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد آخرین وضعیت کادرفنی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: تا آخرین ساعات سه شنبه شب مذاکرات خود را دنبال کردیم و تاکنون حضور سیچلو بر روی نیمکت تیم ملی قطعی شده است. از میان لوزانو و آناستازی نیز یک کدام تا جمعه هدایت تیم والیبال ایران را بر عهده خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث‌ها برای انتخاب سرمربی تیم ملی ادامه دارد. آنچه در این میان مهم است فاصله زمانی است. ما تا رقابت‌های انتخابی المپیک باید تیم ملی را به حداکثر آمادگی خود برسانیم. تلاش می‌کنیم تا از یک سرمربی خوب استفاده کنیم که از دانش بالایی برخوردار بوده و با شناخت کافی بتواند در تیم ملی اثرگذار باشد.

رییس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چقدر شانس رسیدن به المپیک ۲۰۱۶ را داشته باشیم؟ گفت: مردم نگران رسیدن ایران به المپیک ۲۰۱۶ ریو نباشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا گاهی حاشیه‌هایی توسط برخی ملی‌پوشان در مورد رسانه‌ها به وجود آمده؟ گفت: اگر درک متقابلی میان رسانه‌ها و بازیکنان تیم ملی وجود داشته باشد قطعا سوء تفاهم‌ها حل می‌شود. وقتی درک متقابل وجود نداشته باشد این سوء تفاهم‌ها به وجود می‌آید.

داوزنی اضافه کرد: برای مثال اتفاقی که در جام واگنر رخ داد و بعد از آن شاهد اظهارنظر کاپیتان تیم ملی بودیم سبب به وجود آمدن برخی از مسائل شد. در آن مقطع زمانی کاپیتان تیم ملی از مردم لهستان به خاطر بازی‌های ایران عذرخواهی کرد و در آن سو برخی از رسانه‌ها مسائلی را در این زمینه مطرح کردند. این در حالی بود که بازیکنان تیم ملی به دفعات از مردم ایران به خاطر نتایج ضعیف عذرخواهی کرده بودند.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی را در ورزش ایفا می‌کنند، گفت: اعتقاد دارم در شرایط حاضر که شیوه اطلاع‌رسانی بسیار متفاوت از گذشته شده و سرعت نقش بسیار بالایی را ایفا می‌کند این شرایط نباید سبب ایجاد آسیب شود.

او افزود: اینکه در حال حاضر می‌توانیم در کمترین زمان ممکن و با حداقل امکانات به اخبار دسترسی داشته باشیم یک نکته قابل توجه است. رسانه‌ها یک قوه بسیار تاثیرگذار در جهان به شمار می‌آیند و می‌توانند همواره افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار دهند. این رسانه‌ها هستند که می‌توانند نقش مهمی در فرهنگ‌سازی داشته باشند و نباید از این نقش خود غافل شوند.

او با بیان این که هجمه به تیم ‌ملی به هیچ عنوان درست نیست گفت: متاسفانه گاهی هجمه‌هایی مختلف به تیم ملی صورت می‌پذیرد که به هیچ عنوان درست نیست. رسانه‌ها و تیم ملی باید در تعامل با یکدیگر باشند. حملاتی که به تیم ‌ملی صورت گرفت گاهی ناجوانمردانه بود و نباید فراموش کنیم که آستانه بازیکنان تیم ‌ملی هم حدی دارد. باید بپذیریم که بازیکنان تیم ‌ملی با جان و دل برای کشورشان کار می‌کنند.

رییس فدراسیون والیبال ا‌دا‌مه‌ داد: باید همه بر اساس منافع ملی عمل کنیم و سوءتفاهم‌ها از بین برود. مگر این انتظارات را همین بازیکنان با نتایج خوبی که گرفته‌اند به وجود نیاورده‌اند؟ اگر اشتباهی صورت پذیرفته باید حل شود و تخریب کردن به هیچ عنوان در شان جامعه ایران نیست.

داورزنی در پایان در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا برای دوره آتی فدراسیون والیبال نامزد پست ریاست خواهد شد یا نه؟ گفت: ان‌شاءالله اگر شرایط فراهم باشد می‌آیم.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.