stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 13596
  • 20 آبان 1394 - 0:46
2

عزم رضا یزدانی برای کسب مدال در المپیک

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران از عزم خود برای حضور در المپیک گفت و تاکید کرد: هدفم حضور در المپیک و کسب مدال خوشرنگ این رقابت‌هاست تا بتوانم دل مردم را شاد کنم.

قلم | qalamna.ir :

رضا یزدانی درباره آغاز دومین اردوی تیم ملی کشتی آزاد و آخرین وضعیت خود اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و از اردوی قبلی تمریناتم را آغاز کردم. خوشبختانه در تمرینات از ناحیه ساق پا که به تازگی مصدوم شدم مشکلی احساس نکردم و باید آرام آرام در طول چند ماه مانده تا المپیک به اوج آمادگی برسم.

دارنده ۲ مدال طلای جهان افزود: در حال حاضر بر تمرینات قدرتی تمرکز داریم و بر روی تشک نیز مرور فن انجام می‌دهیم. هنوز تمرینات کشتی را آغاز نکرده‌ایم و تمریناتمان خیلی سنگین نیست. من نیز پس از مصدومیت شدیدی که داشتم نتوانستم به صورت جدی تمرین کنم و باید به مرور با تمرینات و حضور در چند تورنمنت خود را به آمادگی مطلوب برسانم.

وی درباره حضور در تورنمنت علی‌اف آذربایجان که قرار است اوایل آذرماه در این کشور برگزار شود و اینکه آیا آمادگی حضور در این جام را دارد یا خیر نیز گفت: تا آن زمان به آمادگی نسبی می‌رسم و به احتمال زیاد در این تورنمنت حاضر می‌شوم. البته باید ببینم نظر کادر فنی درباره حضور من در این تورنمنت چیست چرا که تازه تمرینات خود را آغاز کرده‌ام و از لحاظ آمادگی بدنی در شرایط ایده‌آلی نیستم.

یزدانی با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی مناسب طی چند ماه آینده خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای المپیک آماده کنم، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله خود را به آمادگی ایده‌آل خواهم رساند تا با موفقیت در رقابت‌های انتخابی جواز حضور در المپیک را به دست بیاورم و پس از آن به کسب مدال در المپیک و شادکردن دل مردم امید زیادی دارم.

وی تصریح کرد: در المپیک قبلی با بدشانسی تمام و به علت مصدومیت شدید نتوانستم به هدفم برسم اما این بار امیدوارم مدال خوشرنگ المپیک را نیز بدست بیاورم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم. اگر پیش از حضور در مسابقات جهانی لاس وگاس نیز مصدوم نمی‌شدم به طور قطع به این رقابت‌ها اعزام می‌شدم اما مصدومیت مانع این امر شد.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.