stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 131782
  • 13 خرداد 1399 - 17:36
1

رویکرد ایسنا کمک به وفاق استانی است/ توسعه بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست

رویکرد ایسنا کمک به وفاق استانی است/ توسعه بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست

ایسنا/سمنان رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه رویکرد جهاددانشگاهی استان و خبرگزاری ایسنا همیشه کمک به وفاق استانی است، گفت: در همین راستا سعی شده است که ایسنا وارد شکاف و حاشیه نشود و هیچ گاه باعث سنگ اندازی پیش پای مدیران نبوده است و در راستای سیاست نظام، در تعامل با دولت و اطلاع رسانی صادقانه به مردم قدم بردارد.

قلم | qalamna.ir :

دکترحسن رهایی در نشست با استاندار سمنان که پیش از ظهر امروز و بعد از بازدید از جهاددانشگاهی استان وخبرگزاری ایسنا انجام شد افزود: ما در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان دو خبرگزاری به نام ایسنا و ایکنا داریم و سعی شده است این ظرفیت رسانه ای در جهت توسعه استان استفاده شود و بتوانیم با سایر دستگاه ها و نهاد ها تعامل مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ایسنا  خبرگزاری برآمده ازنهادانقلابی جهاددانشگاهی است و با شعار اخلاق، امید و آگاهی، به دور از حاشیه و جهت توسعه استان و بیان مسائل و مشکلات استان فعالیت میکنیم .

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه توسعه بدون کمک رسانه و بدون پیوست رسانه ای امکان پذیر نیست، افزود: سهم بعضی ازشهرستانهای استان از رسانه ای استان سمنان بسیار کم است و بسیاری از مدیران هیچ ارتباط مفید و مؤثری با رسانه ها ندارند، رویکرد رویکرد تعاملی و به دنبال آن اطلاع رسانی هدفمند است تا در توسعه استان نقش مهم و کلیدی داشته باشیم.

رهایی همچنین با ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: رویکرد ما در جهاددانشگاهی، رویکرد برنامه محوری است تا بتوانیم بخشی از پازل استانی باشیم، برنامه جهاددانشگاهی استان سمنان بر اساس اسناد توسعه و سند چشم انداز جهاددانشگاهی و بر اساس اولولیت های توسعه استان سمنان تدوین شده و با این رویکرد اجرا می شود.

وی ادامه داد: مرکز خدمات تخصصی زمین شناسی و معدن، آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی، مرکز تولیدات گیاهی، گروه پژوهشی گردشگری و مرکز خدمات تخصصی کویر، شعبه منطقه ای پژوهشکده رویان، مرکز آموزش، مراکز افکار سنجی و نظرسنجی و… با رویکرد توسعه ای در جهاددانشگاهی استان سمنان در حال فعالیت هستند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: عملیات عمرانی پروژه  رویان جهاددانشگاهی در شهرستان مهدیشهر با پیشرفت ساختمانی فازاول ۹۰ درصدی  در حال ساخت است که انشاءالله با کمک های استانی و ملی تجهیز و راه اندازی شود، در همین راستا نمایندگی خون بند ناف نوزادان در استان سمنان در حال فعالیت است که تا کنون بیش از ۷۰۰ مورد نمونه خون بند ناف نوزادان استان سمنان در این بانک ذخیرسازی شده است.

رهایی با اشاره به فعالیت های آموزشی جهاددانشگاهی گفت: ارائه خدمات آموزشی در رشته های زبان انگلیسی، کامپیوتر، و در حوزه های پزشکی کمک پرستار، دستیار کناردندانپزشک، تکنیسین داروخانه، دوره آموزشی جامع آشنایی با بورس و… برای فراگیران عمومی و همچنین دوره های آموزشی کارکنان دولت از جمله این فعالیت ها است.

رهایی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی نیز علاوه بر دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا، مرکز افکار سنجی ایسپا، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان سمنان با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، مناظره دانشجویی، اردوهای ایران مرز پرگهر و… در حال فعالیت است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.