stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 125692
  • 30 اردیبهشت 1399 - 12:56
2
مدیرپردیس سینمایی سیتی سنتر در گفت و گو با خبرنگار قلم:

رتبه دوم کشوری پردیس سینمایی سیتی سنتر در آمار فروش سال۹۸ کشور/اختصاص سانس خانوادگی در سالن های ویژه

رتبه دوم کشوری پردیس سینمایی سیتی سنتر در آمار فروش سال۹۸ کشور/اختصاص سانس خانوادگی در سالن های ویژه
مدیرپردیس سینمایی سیتی سنتر گفت: با اشاره به انتشار سالانه آمار فروش بلیط های سینما آنلاین توسط سازمان سینمایی کشور ، اظهار کرد: پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر موفق به کسب رتبه دوم سالنهای پرفروش کشور در سال 98، شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرپردیس سینمایی سیتی سنتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری قلم، با اشاره به انتشار سالانه آمار فروش بلیط های سینما آنلاین توسط سازمان سینمایی کشور ، اظهار کرد: پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر موفق به کسب رتبه دوم سالنهای پرفروش کشور در سال ۹۸، شد.

محمد پناهی نژاد در این رتبه بندی تهران به دلیل شرایط خاص تعداد سالن های خود همیشه اول و بعد از آن مشهد قرار دارد و اصفهان بعد از مشهد در بین شهرستان ها دوم است.

وی با اشاره به فعالیت بیشتر دو پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر در اصفهان، رقم فروش بلیط این دو پردیس را بالای ۵ میلیاردتومان در سال ۹۸ اعلام کرد.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اختلاف فروش این پردیس نسبت به پردیس های سینمایی دیگر شهر اصفهان را از زیر یک میلیارد تا ۲ میلیارد تومان عنوان و ابراز امیدواری کرد طی سال جاری اصفهان بالاتر از تهران قرار بگیرد.

«مطرب»، رتبه اول فروش بلیط  

وی بیشترین فروش بلیط پردیس سینمایی سیتی سنتر را مربوط به فیلم «مطرب»، دانست و افزود: فیلم «متری شش و نیم» در رتبه بعدی قرار گرفت.

به گفته پناهی نژاد اگر فیلم «رحمان ۱۴۰۰» ، که فقط ۲۰ روز در این پردیس اکران شد، توقیف نمی شد، با آمار فروش روزانه حدود ۱ تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را طی ۵۰ روز به خود اختصاص می داد.

مدیرپردیس سینمایی سیتی سنتر در خصوص شرایط فعالیت این پردیس با توجه به شرایط کرونا گفت: طبق پروتکل اعلام شده از سوی سازمان سینمایی، ما موظف به استفاده از ۴۰درصد ظرفیت سینماها هستیم.

پناهی نژاد ادامه داد: از دیگر مواردی که باید رعایت شود، ارایه مواد ضد عفونی کننده به مشتریان هنگام ورود به سالن همچنین رعایت فاصله اجتماعی اشاره کرد.

وی با اعلام مشخص نبودن زمان اتمام وضعیت کرونا و برگشت به حالت عادی سینماها گفت: به منظور رعایت حال خانواده ها و اطمینان خاطر از استفاده سالن های سینما در شرایط کرونا، اکران خانوادگی فیلم ها در سانس های اختصاصی سالن های vip و کوچک تر را در نظر گرفتیم.

محدودیت سانس نداریم

مدیرپردیس سینمایی سیتی سنتردر خصوص محدودیت سانس های اکران فیلم در شرایط کرونا افزود: در این خصوص محدودیتی نداریم ولی با توجه به اینکه باید زمان بیشتری را بین سانس ها به ضد عفونی کردن سالن اختصاص دهیم این موضوع باعث از دست رفتن یک تا دو سانس در روز می شود.

بعید می دانم جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان برگزار شود

پناهی نژاد در خصوص وضعیت برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با توجه به شرایط کرونا ادامه داد: با توجه به اینکه امکان افزایش پیک ابتلا به کرونا در پاییز بیشتر می شود، بعید می دانم که جشنواره در پاییز برپا شود و همه چیز منوط به شرایط جهانی است.

به گفته مدیرپردیس سینمایی سیتی سنتر ، جشنواره فیلم کودک  ۹۹ درصد در زمان دیگری برگزار یا به طور کل کنسل می شود.

پناهی نژاد با اشاره به اینکه در مورد برپایی جشنواره فیلم فجر هم تردید وجود دارد، اضافه کرد: طبق صحبتی که با دوستان داشتیم احتمال تغییر زمان این جشنواره یا کنسل شدن آن نیز وجود دارد.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ناهید حاجی رضازاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.