stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 12476
  • 14 آبان 1394 - 12:35
0

سرمربی رم: تیم باشخصیتی هستیم

سرمربی رم از پیروزی تیمش برابر بایرلورکوزن بسیار خوشحال است و به ستایش از شاگردانش پرداخت. او گفت که رم با این پیروزی نشان داد که تیم باشخصیتی است.

قلم | qalamna.ir :

 یورو اسپورت :  رم در یکی از حساس ترین دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد بایر لورکوزن را با نتیجه سه بر دو شکست دهد تا به صعود امیدوار شود.

گارسیا سرمربی رم در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از شاگردانش پرداخت و از عملکرد خوب آنها ابراز رضایت کرد. او گفت: در نیمه نخست، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و فرصت های گلزنی زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. در بین دو نیمه ناراحت بودم و به بازیکنان گفتم که نباید فرصت های به دست آمده را به راحتی از دست بدهند.

او ادامه داد: در خط دفاعی خود مشکلات زیادی داریم و تلاش می کنیم تا بازی به بازی بهتر شویم. معمولا در نیمه دوم خوب کار می کنیم اما این لورکوزن بود که در این دیدار به بازی برگشت و با دو گلی که به ثمر رساند ما را در شرایط بدی قرار داد اما خوشبختانه موفق شدیم که گل سوم را هم به ثمر رسانیم تا سه امتیاز حساس را به دست آوریم.

گارسا در پایان سخنان گفت: در حالی که بازی دو بر دو شده بود و پیروزی را با تساوی عوض کرده بودیم امید خود را از دست ندادیم. بازیکنان رم بار دیگر ثابت کردند که توان بازی در فشار زیاد را دارند. نشان دادیم که روحیه رقابت را داریم. در نیمه دوم ضعیف تر از نیمه نخست بازی کردیم اما مهم پیروزی بود که به آن دست یافتیم. از عملکرد شاگردانم راضی هستم و بسیار خوشحالم که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم. با این پیروزی شانس ما برای صعود بیشتر شد. نشان دادیم که تیم با شخصیتی هستیم.

جالوروسی با این پیروزی که به دست آورد چهار امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده بندی باقی ماند.در این گروه بارسلونا با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و بایر لورکوزن هم با ۵ امتیاز دوم است.باته بوریسوف تیم قعرنشین جدول رده بندی هم ۳ امتیازی است و شانس صعود دارد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.