stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 110102
  • 30 فروردین 1399 - 23:49
1
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اعلام کرد:

خرید ۳۹۰ تن مرغ زنده در همدان

خرید ۳۹۰ تن مرغ زنده در همدان
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اعلام کرد: تا کنون 390 تن مرغ زنده از مرغداران گوشتی استان همدان خریداری شده است.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا قره گوزلو در گفت و گو با خبرنگار قلم بیان کرد: به منظور حمایت از تولید گنندکان مرغ گوشتی استان همدان، ضمن هماهنگی با وزارت متبوع و ستاد تنظیم بازار استان، جلسات متعددی را با تشکل های مرغ گوشتی، مدیران کشتارگاه ها، شرکت پشتیبانی امور دام، دامپزشکی، معاونت بهبود تولیدات دامی با حضور رضوانی جلال ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان برگزار شد.

این مسئول ادامه داد: با عنایت به دستور سرپرست جهاد کشاورزی و مصوبات ستاد تنظیم بازار استان همدان و با توجه به این که به دو  مورد از کشتارگاه های استان دارای تونل انجماد فعال بودند، دو کشتارگاه فوق با دو شیف انجماد تا روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱/‌۲۰ با خرید ۳۹۰ تن مرغ زنده قیمت خرید مرغ را تا حدودی منطقی کند.

وی در این راستا تصریح کرد: نمی توان گفت مرغ به قیمت واقعی خود رسیده است چرا که حتی اگر مرغ با قیمت مصوب سال ۹۸ نیز (۱۲۵۰۰) عرضه شود مرغداران دچار خسارت می شوند که این امر به پایداری تولید لطمه وارد خواهد کرد.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان صحبت های خود افزود: تلاش ما تامین نهاده ها جهت مرغداران و ترمیم قیمت ارزان و خسارت زای مرغ در اثر کرونا است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.