stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 104227
  • 24 فروردین 1399 - 12:28
7
استاندار خراسان رضوی:

عبور از بحران کرونا نیازمند همراهی مردم است

عبور از بحران کرونا نیازمند همراهی مردم است
استاندار خراسان رضوی گفت: درست است که درگیر مقابله با بیماری کرونا هستیم اما این ویروس نباید باعث رکود اقتصادی استان شود.
قلم | qalamna.ir :

 

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مدیران ستادی استانداری که در سالن جلسات شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به همزمانی شیوع ویروس کرونا با تعطیلات نوروز امسال، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و در قرآن کریم نیز به صراحت اشاره شده، این‌گونه مسائل، آزمایشی برای بشریت و مژده‌ای برای صابران است.

وی افزود: به رغم تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از آن، با همت بخش‌های مختلف اجرایی و همراهی مردم، مدیریت نسبتا خوبی در حوزه مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته و این امر نشان می‌دهد توان بخش سلامت و بهداشت کشور در سطح خوبی قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط استان در حوزه مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: امیدواریم در روزهای آینده موج جدیدی از شیوع این ویروس را شاهد نباشیم اما باید توجه داشت که برای عبور از این بحران، همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم.

رزم‌حسینی در خصوص آثار زیان‌بار شیوع ویروس کرونا در اقتصاد جهان و به تبع آن ایران، گفت: این ویروس خساراتی به اقتصاد ایران وارد کرده و همچنین ۳۱ رشته شغلی در کشور را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، بیان کرد: بخش عمده‌ای از اقتصاد خراسان رضوی مربوط به بخش خصوصی است، بنابراین ضرورت دارد که برای تحقق جهش تولید، بروکراسی اداری حذف و فرآیند اخذ مجوزهای کسب و کار و واحدهای تولیدی تسهیل شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی همدل هستند، درست است که درگیر مقابله با بیماری کرونا هستیم، اما این ویروس نباید باعث رکود اقتصادی استان شود.

رزم‌حسینی ادامه داد: با همراهی ارکان حاکمیت در خراسان رضوی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه «جهش تولید»، رشد اقتصادی و مردمی کردن اقتصاد، هر اقدامی که بتوانیم انجام خواهیم داد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند برای خدمت‌رسانی به مردم، اضافه کرد: با توجه به بسترهای فراهم شده، باید برگزاری جلسات با مدیران اجرایی استان به صورت ویدئوکنفرانس در دستور کار قرار گیرد.

رزم‌حسینی به معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی نیز ماموریت داد که با توجه به آغاز فعالیت ادارات و در راستای اقدامات پیشگیرانه، زمینه عدم حضور کارمندان دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی را فراهم کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.