stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 10315
  • 06 آبان 1394 - 11:38
3

۲۰۰ هزار دلار جایزه برای والیبال باشگاه‌های جهان

۲۰۰ هزار دلار پاداش به شش تیم شرکت کننده در یازدهمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های مردان جهان تعلق می‌گیرد.

قلم | qalamna.ir :

جایزه نقدی تیم های برتر والیبال باشگاههای جهان نسبت به دوره های قبل کاهش پیدا کرده است. این جایزه امسال به دویست هزار دلار تقلیل پیدا کرده است که به شرح زیر بین تیم های شرکت کننده تقسیم خواهد شد:

تیم اول : ۸۰ هزار دلار.

تیم دوم : ۵۵ هزار دلار.

تیم سوم : ۴۰ هزار دلار.

تیم چهارم : ۱۵ هزار دلار

تیم های پنجم مشترک: هر کدام ۵ هزار دلار.

هنوز معلوم نیست که به بازیکنان برگزیده پست های مختلف همانند دوره های قبل جایزه نقدی تعلق می گیرد یا خیر.

تیم والیبال پیکان که شب گذشته در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها موفق به شکست نماینده مصر شد، امروز استراحت دارد و ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه به وقت تهران به دیدار تیم یوپی سی ان آرژانتین خواهد رفت.

بازیکنان پیکان عصر امروز ابتدا یک جلسه تمرین دارند و برای ارزیابی دقیق تر حریف آرژانتینی خود تماشاگر بازی دو تیم الاهلی مصر و یوپی سی ان خواهند شد.

روز گذشته نیز کادرفنی و بازیکنان تیم یوپی سی ان از ابتدا تا انتهای بازی الاهلی و پیکان در سالن بازی ها حاضر بودند.

این دوره از مسابقات سومین میزبانی متوالی برزیلی ها در جام باشگاه های جهان محسوب می شود اما آنان در کار میزبانی خوب عمل نکردند؛ از حرکت با تاخیر اتوبوس تیم ها به محل برگزاری مسابقات گرفته تا سالن های بدون امکانات برای تمرین.

حتی مراسم جنرال تکنیکال میتینگ تیم ها به جای یک مکان آبرومند در گوشه ای تنگ و تاریک در هتل محل اقامت تیم ها برگزار شد . انتخاب نامناسب کنفرانس خبری مربیان در پایان هر بازی هم در بالکن فضای روباز و پر ازدحام و پر سر و صدا، اعتراض سرمربی الاهلی و پیکان را به نماینده fivb به همراه داشت.

به درستی مشخص نیست که ناظرین فدراسیون جهانی والیبال چگونه این مکان را تایید کرده اند و به نظر می رسد آنهایی که الان دستی بر آتش در برگزاری مسابقات دارند، چشمان خود را روی این مشکلات بسته اند.

در بازی الاهلی و پیکان بازیکن برزیلی این تیم پشت پیراهنش نام الکواری حک شده بود و الکواری بازیکن شماره ۲ مصر نیز پشت پیراهنش نام آگوستو برونو زانتو نقش بسته بود.

در حالی که تا دوره قبل اتوبوس حامل تیم ها با اسکورت پلیس روانه سالن مسابقات می شد، امسال خبری از اسکورت نیست و تیم ها اغلب بیشتر وقتشان برای رسیدن به سالن مسابقات در ترافیک سنگین خیابان های شهر تلف می شود.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.