stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 9997
  • 04 آبان 1394 - 21:07
1

برانکو: این برد یک دعوت برای داربی جمعه بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مهدی طارمی را به خاطر تاخیر در تمرین تنبیه کرده است.

قلم | qalamna.ir :
برانکو ایوانکوویچ پس از پایان بازی مقابل ملوان درباره غیبت مهدی طارمی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس در بازی برابر ملوان اظهار کرد: دیدید که در این بازی مراعات شرایط هیچ بازیکنی را نکردیم و ۴ بازیکن دو کارته را به میدان فرستادیم. مهدی طارمی هم دقیقا به خاطر مسائل انضباطی در ترکیب قرار نگرفت چرا که دیر به تمرین آمده بود.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش مقابل ملوان هم گفت: بازیکنانم با اراده به زمین آمدند و توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند. این پیروزی را به تماشاگران تقدیم می‌کنیم و فکر می کنم این پیروزی شیرین زمینه ساز این بود که آن‌ها را برای بازی روز جمعه مقابل استقلال دعوت کنیم.
 
 او درباره نیمه دوم بازی و دو گلی که به ثمر رساندند خاطرنشان کرد: می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت و مقدار زیادی تحت فشار بازی هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان بودیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و با آنان قرار گذاشتیم که این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. تعویض‌هایمان هم موثر بودند و خوب عمل کردیم و توانستیم بازی را ببریم.
 
برانکو با بیان اینکه بینسون موقعیت‌های زیادی را از دست داد افزود: قبل از هر چیزی او توانست در جریان بازی برای تیم‌مان گلزنی کند اما سه موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. آنچه باعث خوشحالی ماست این است که توانستیم پیروز شویم و باید با تمرکز بیشتر پیروزی‌های بعدی را هم به دست آوریم. ما نشان دادیم در خط دفاعی هم منسجم هستیم و به ملوان فرصت گلزنی ندادیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره داربی روز جمعه مقابل استقلال تهران اظهار کرد: بازی با استقلال و جزئی از این بازی بودن برای ما افتخار است. این بازی نمایش بزرگ ورزشی است و میل و شوق زیادی برای انجام آن داریم و از هواداران می خواهم روز جمعه به ورزشگاه بیایند.
 
برانکو همچنین در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما خوشحالی و رضایت‌مان از این برد ابراز می‌کنیم. این برد برای ما خیلی مهم بود و تاکیدی بود بر برد قبلی‌مان در مشهد و با این سه امتیاز که گرفتیم کیفیت تیم‌مان را به اثبات رساندیم. می‌دانستیم بازی سختی در انتظارمان است و می‌دانستیم حریف سرسختی پیش رو داریم. همین طور در جام حذفی مقابل این تیم ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم.
 
سرمربی پرسپولیس افزود: اما باور ما به تیم‌ به ما این اطمینان را داد که می‌توانیم به پیروزی برسیم. برای ما این مهم بود که به خاطر هواداران‌مان ببریم. ما این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. این شادی برد را در تهران با هواداران‌مان تقسیم می‌کنیم. این برد را به بازیکنان عزیز هم تبریک می‌گویم که یک بازی بسیار زیبا در نیمه دوم انجام دادند و در واقع این برد دعوت بزرگی برای هواداران است که در هفته بعد به ورزشگاه بیایند تا ما را تشویق کنند.
 
او در پاسخ به این سوال که مهاجمان پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و آیا این مسئله شما را برای داربی نگران نمی‌کند؟ گفت: بله شانس‌هایی که از دست دادیم زیاد بود اما بیتشر از آن بابت یک چیز دیگر نگران بودم و آن هم اینکه این شانس‌ها را نتوانیم به گل تبدیل کنیم. بینسون در کنار گلی که زد ۳-۴ فرصت دیگر هم داشت. مهم این است که به هر حال شانس را به وجود می‌آوریم و در بازی افت نمی‌کنیم و کیفیت بالایی داریم. ما دیسیپلین بالایی داریم و باید روی موقعیت‌های گل بیشتر کار کنیم.
 
برانکو درباره اینکه راجع به بازی‌خوانی و تعویض‌های خوبش هم گفت: من همیشه گفته‌ام کادر بازیکنان ما یکسان و خوب هستند و نیمکت قوی و خوبی داریم و در آماده‌سازی تیم تصمیماتی را اتخاذ کرده‌ایم که اگر اتفاق خاصی رخ داد چه کسانی را باید تعویض کنیم. البته در مورد امید عالیشاه نمی‌دانستیم که آیا در ترکیب قرار می‌گیرد یا خیر. چون بیمار بود و مشکل مسمومیت داشت. به عالیشاه تبریک می‌گویم که تلاش کرد تا در ترکیب اصلی باشد.
 
او همچینین درباره غیبت طارمی نیز گفت: درباره مهدی طارمی باید بگویم او از نظر انضباطی جریمه شد. زمانی که تمرین داشتیم دیر به تمرین رسید. من طبیعتا عصبانی بودم زیرا هر بازی اهمیت خاصی دارد. این بازی هم همان قدر ارزش داشت که بازی داربی برای ما ارزش دارد. فکر می‌کنم به اندازه کافی طارمی جریمه شده باشد و ان‌شاءالله در بازی بعدی در ۱۱ نفر خواهد بود.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.