stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 9697
  • 04 آبان 1394 - 0:20
1

پیروزی بارسلونا با هت تریک سوارز

آبی اناری‌های بارسلونا در هفته نهم لیگا موفق شدند با هت تریک لوییس سوارز، ایبار را شکست دهند تا کورس قهرمانی در لیگ اسپانیا همچنان ادامه داشته باشد.

قلم | qalamna.ir :

هفته نهم رقابت‌های لیگای اسپانیا با برگزاری سه دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بارسلونا در خانه پذیرای تیم تازه صعود کرده ایبار بود که در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست دهد.

در این دیدار نیز بارسلونا مطابق بازی‌های قبل ابتدا دروازه خود را باز شده دید. تیم میهمان با گل بورخا گونزالس موفق شد در دقیقه ۱۰ از حریف نامدار خود پیش بیفتد و حساب کار را یک بر صفر کند. در ادامه بازیکنان بارسلونا به خودشان آمدند و چندین موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه لوییس سوارز موفق شد در دقیقه ۲۲ گل تساوی بازی را به ثمر برساند تا حساب کار یک بر یک شود. حملات بارسلونا در نیمه نخست ادامه داشت ولی این حملات زهردار نبود تا اینکه داور در سوت خود بدمد و نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم بارسلونا که نمی‌خواست از رقیبش رئال مادرید عقب بیفتد و در دیداری خانگی امتیاز از دست بدهد سراپا حمله شد و در حالی که تنها ۴ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود باز هم همکاری نیمار و سوارز باعث شد تا این بازیکن اروگوئه‌ای به زیبایی با یک ضربه روی پا دروازه حریف را باز کند تا بارسلونا از حریف خود پیش بیفتد.

در ادامه ایبار که بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود چندین بار روی دروازه بارسلونا خطرساز شد و در یکی از فرصت ها خاویر ماسکرانو با بازی خشن مانع پیشروی حریف شد و کارت قرمز را به جان خرید تا بارسلونا ده نفره شود. البته یک دقیقه بعد میزبان موفق شد گل سوم را نیز به ثمر برساند و این بار هم لویس سوارز در نقش گلزن ظاهر شد و توانست هت تریک کند و یک پیروزی ارزشمند را برای بارسلونا رقم بزند تا کورس قهرمانی در لیگا بین دو تیم رئال و بارسا ادامه داشته باشد.

پیش از این دیدار ویارئال در خانه لاس پالماس به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و سوسیه داد نیز موفق شد لوانته را با ۴ گل در هم بکوبد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.