stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 8841
  • 26 مهر 1394 - 13:33
2

پل موقت تنکابن با سیل رفت

بارندگی شدید و سیل‌آسا در مازندران سبب تخریب پل مرکزی تنکابن و بروز خسارت به بخش‌های مختلف شده است.

قلم | qalamna.ir :
خبرگزاری مهر بارندگی شدید در روزهای اخیر علاوه بر آب‌گرفتگی معابر شهری و روستایی به بخش‌های مختلف در شهرستان‌های مازندران خسارت زد.
 
در این بارندگی که بیشترین میزان آن در رامسر ثبت شد، برخی از روستاهای غرب مازندران در محاصره سیل قرار گرفت و تلاش نیروهای امدادی و راهداری برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد.
 
سیل در شهرستان تنکابن سبب تخریب پل قدیمی و مرکزی جانبازان این شهر شده است و مشکلات اهالی منطقه را بیشتر کرده است. همچنین برخی روستاهای این شهرستان در محاصره سیل قرار دارد که تلاش برای امدادرسانی به روستاییان ادامه دارد.
 
پل مرکزی موقتی و باکسی بوده است
 
فرماندار تنکابن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پل تخریب‌شده مرکز این شهر گفت: این پل به‌صورت موقتی و باکسی بود و باید جمع‌آوری می‌شد و خللی در تردد شهری ایجاد نمی‌کند.
 
سید امیر حسینی جو بیان داشت: در حال حاضر هیچ راه روستایی و اصلی شهرستان مسدود نیست و بیشتر خسارت‌های ناشی از بارندگی به ابنیه فنی است و دو واحد مسکونی نیز در این حادثه آسیب‌دیده که در مجاورت رودخانه بناشده‌اند.
 
 
 
وی اظهار داشت: بیشتر خسارت‌ها ناشی از تجاوز به بستر و حریم رودخانه است و خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشته‌ایم و تلاش داریم تا میزان بروز خسارت‌ها را با کمک جوامع محلی کاهش دهیم.
 
وی با قدردانی از همکاری مردم، ادارات و بخش خصوصی و شرکت‌هایی که دارای ماشین‌آلات راهداری هستند گفت: اگر همکاری این بخش‌ها نبود قطعاً بارندگی شدید دیشب خسارت‌های بیشتری بر جای می‌گذاشت.
 
حسین سروری فرماندار رامسر نیز گفت: سیلابی شدن و آب‌گرفتگی معابر عمومی در شهرهای رامسر، کتالم و سادات شهر و مناطق روستایی شد.
 
وی در گفتگو با خبرنگار مهر، ادامه داد: نیروهای انتظامی، پلیس راهور، جمعیت هلال‌احمر، راه و شهرسازی، امدادی، شهرداری‌ها و امکانات بخش مرکزی بسیج و در حال بازگشایی معابر وامداد رسانی هستند.
 
آزاده راه همچنان بسته است
 
مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه با پایان یافتن بارندگی، آب‌گرفتگی معابر رفع شده است، گفت: بارندگی اخیر سبب آب‌گرفتگی معابر و راه‌ها، شکست چند اصله تیر برق شده است ما اکنون به‌جز آزادراه تهران شمال مسیر دیگری مسدود نیست.
 
علی‌اصغر احمدی افزود: آزادراه تهران شمال یک لاین آن بازشده ولی لاین دیگر در حال بازگشایی است که تصمیم گرفتیم فعلاً تا بازگشایی کامل، ترددی در آن انجام نشود.
 
در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۴ میلی‌متر بارندگی در رامسر ثبت شد و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد که تا روز سه‌شنبه آسمان مازندران صاف و نیمه‌ابری خواهد بود.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.