stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 8791
  • 26 مهر 1394 - 11:28
6

افشاردوست: تا کواچ نیاید تصمیم نمی‌گیریم

دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه حتی در صورتی که هیات رئیسه در جلسه خود درباره کواچ به جمع بندی نهایی برسد تصمیم نهایی گرفته نخواهد شد، گفت: تا کواچ نیاید و پاسخگو نباشد تصمیم نهایی را نمی‌گیریم.

قلم | qalamna.ir :
محمود افشاردوست در خصوص آخرین وضعیت بررسی وضعیت کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: امروز هیات رئیسه فدراسیون والیبال در این باره تشکیل جلسه خواهد داد و نظرات کارگروه‌های مختلف را در این باره مطرح می‌کنیم تا هیات رئیسه در این باره به جمع بندی نهایی برسد. البته در این جلسه تصمیم نهای را نخواهیم گرفت و منتظریم کواچ به تهران بیاید.
 
آفتاب به نقل از مهر، وی در خصوص اینکه بالاخره کواچ حفظ خواهد شد یا نظرهای مطرح شده بر تغییر سرمربی تیم ملی است، گفت: نقطه نظرها متفاوت است. بخش از دوستان تاکید بر تغییر کواچ دارند و یکسری از دوستان معتقد بودند وی را حفظ کنیم و کادر فنی تقویت شود. باید دید در نهایت هیات رئیسه به چه جمع بندی خواهد رسید.
 
دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: در هر حال کواچ مسئول کادر فنی تیم ملی است و باید پاسخگو باشد. من هر حرفی بزنم تنها نظر شخصی خواهد بود و تاثیری ندارد. باید کواچ بیاید و در این باره نظر وی را هم جویا شویم. آقای داورزنی با وی صحبت کرده و به زودی این مربی به تهران سفر می‌کند. هر نظری که هیات رئیسه داشته باشد باید در کنار پاسخ‌ها و نظرات کواچ قرار داد و تصمیم‌گیری کرد.
 
افشاردوست در خصوص اینکه گفته می‌شود فدراسیون والیبال مذاکرات خود را با چندین مربی آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: ما با هیچ مربی مذاکره نکرده‌ایم. اما این را بگویم تعداد مربیان خوبی که لیاقت مربیگری تیم ایران را دارند مشخص است. ۱۰ تا ۱۲ مربی مطرح در دنیا حضور دارند که همه آنها را می‌شناسند و هر تیم مطرحی در دنیا سراغ آنها می‌رود که ایران هم می‌تواند یکی از این کشورها باشد ولی هرگز مذاکره‌ای با هیچ مربی نداشتیم.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.