stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 8685
  • 25 مهر 1394 - 18:51
2

عنایتی: نوروزی مختص پرسپولیس نبود، همه ما عزادار هستیم

کاپیتان سیاه جامگان می گوید همچنان در شوک درگذشت هادی نوروزی است و این شرایط مختص پرسپولیسی ها نیست و همه از این بابت ناراحت هستند.

قلم | qalamna.ir :

رضا عنایتی کاپیتان سیاه جامگان درباره بازی با سپاهان گفت: بازی سختی مقابل سپاهان داشتیم.سپاهان سال هاست بهترین تیم ایران است و خدا را شکر توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.
او درباره اینکه چند هفته ای است که گلزنی نکرده گفت: من همواره تشنه گلزنی هستم اما سعی می کنم در خدمت تیم باشم.برای من همیشه موفقیت تیم در اولویت قرار دارد.
کاپیتان سیاه جامگان درباره شرایط این تیم بعد از آمدن فرهاد کاظمی گفت: ما در اوایل فصل هم شرایط خوبی داشتیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و نتوانستیم به جایگاهی که حق مان است برسیم. فرهاد کاظمی مربی با دانش و با تجربه ای است که توانسته با سپاهان به قهرمانی لیگ برسد.خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و کاظمی توانسته تیم را متحول کند. هواداران ما مطمئن باشند روزهای خوبی در انتظارمان است.
عنایتی درباره بازی سیاه جامگان مقابل پرسپولیس گفت: ما روز گذشته (جمعه) مقابل سپاهان بازی کردیم و باید دو روز دیگر با پرسپولیس بازی کنیم.این فشردگی بازی ها از کیفیت لیگ می کاهد ولی ما تلاش خواهیم کرد تا بازی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کنیم. پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان جوان خوبی دارد.
او همچنین درباره شرایط ویژه پرسپولیس بعد از درگذشت هادی نوروی گفت: این شرایط فقط مختص پرسپولیس نیست و همه ما در شوک این خبر هستیم مثل پرسپولیسی ها عزاداریم. نوروزی بازیکن خوب و با اخلاقی بود اما دنیا همین است،روزی میایم و روزی خواهیم رفت امیدوارم خدا به خانواده اش صبر دهد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.