stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 8636
  • 25 مهر 1394 - 13:26
3

دعوا و قهر خاکپور ۴۸ ساعته تمام شد؟

پایان ماجرای استعفای خاکپور و گرد و خاکی که در فوتبال ایران به راه انداخت، به احتمال فراوان بازگشت به نیمکت تیم امید باشد.

قلم | qalamna.ir :
 بعد از قهرمانی امیدها در غرب آسیا و بازگشت آنها به ایران بود که محمد خاکپور استعفای خود را اعلام کرد. او به ادعای محمد مایلی کهن برای دفاع از حقوق مربیان ایرانی کنار کشید.
 
این رفتار خاکپور، باعث شد تا یکی مجید جلالی هم به حمایت از او بپردازد و بگوید: «باید با مربیان ایرانی رفتار درستی شود.» در واقع تمام حرف خاکپور این بود که نباید بین او و کارلوس کروش تبعیضی وجود داشته باشد. اما حداقل آنچه در چندماه گذشته به شکلی واضحی اتفاق افتاده، اردوهای پی در پی تیم امید و تعطیلی اردوهای تیم ملی بوده است. این اتفاق نشان می دهد فدراسیون و البته حبیب کاشانی عضو شورای شهر و مدیر تیم ملی، در برگزاری اردوهای خارجی تیم امید دقیق تر عمل کرده اند. موضوعی که اتفاقا تعجب کروش را هم در پی داشت و در یکی از جلساتش با علی کفاشیان رو به رئیس گفت: «اگر پول هست، چرا برای تیم بزرگسالان نیست؟ اگر می توانید برای تیم امید اردو برگزار کنید، چرا برای تیم بزرگسالان برگزار نمی کنید؟» 
 
خبرآنلاین؛قطعا رقم قرارداد کروش از محمد خاکپور بالاتر است چراکه به هر حال جایگاه آنها در فوتبال دنیا هم کاملا عیان است. اما امکاناتی که در اختیار تیم امید قرار گرفته به هیچ عنوان با امکانات تیم بزرگسالان ایران قابل قیاس نیست. از همان ابتدا به نظر می رسید پایان این استعفا بازگشت محمد خاکپور به نیمکت تیم امید باشد. امروز شنبه هم جلسه ای در کمیته ملی المپیک و با حضور حبیب کاشانی مدیر تیم امید برگزار شد که در نهایت طرفین تصمیم گرفتند تا خاکپور بماند و به فعالیت های خود ادامه بدهد. این یعنی مخالفت با استعفای مربی تیم امید و ظرف روزهای آینده باید منتظر قطعی شدن این خبر بود.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.