stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 8624
  • 25 مهر 1394 - 13:11
4

یک مشتری بانک ملت: از حساب همه ۲۰ هزار تومان بلوکه کرده اند/ توضیح روابط عمومی این بانک

بانک ملت درباره بلوکه شدن ۲۰ هزار تومان در حساب مشتریان خود، آن را تکذیب کرد و در این باره توضیح داد.

قلم | qalamna.ir :

کامنت عجیبی از یکی از مخاطبان درباره بلوکه شدن ۲۰ هزار تومان از حساب مشتریان بانک ملت، باعث شد تا درباره این موضوع با روابط عمومی این بانک گفتگو کنیم.
مخاطبی که خود را رضا از شیراز خوانده در این باره نوشته:عدم اطلاع رسانی در بلوکه کردن مبلغ ۲۰٫۰۰۰ تومان به بهانه برنده شدن در حساب قرض الحسنه مشترکین بانک ملت، نشان از رفتار بسیار غیر حرفه ای و زشت مدیران این بانک می باشد. یک حساب سر انگشتی مشخص میکند که این کار، سود روزانه چند میلیاردی تومانی برای این بانک خواهد داشت

در ذیل خبر دیگری نیز عنوان شده که بانک ملت این کسر را از حساب مشترکان انجام داده است: بانک ملت در اقدامی زشت، مبلغ بیست هزار تومان از حسابهای قرض الحسنه مشترکین خودش رو به بهانه برنده شدن در قرعه کشی بلوکه کرده و این کار را بدون اطلاع رسانی قبلی انجام داده است. سود روزانه این اقدام، چیزی حدود چند میلیارد تومانه. لطفا پیگیری کنید تا پولها آزاد بشه. جالب اینجاست که تاریخ قرعه کشی ۱۵ مهر بوده ولی بانک ملت از تاریخ ۲۰ مهر این اقدام زشت رو انجام داده

پاسخ روابط عمومی بانک ملت
در رابطه با این مشکل، با روابط عمومی بانک ملت، گفتگو کردیم. این روابط عمومی درباره مسئله بلوکه کردن ۲۰ هزار تومان از حساب مشتریان برنده جایزه گفت: چنین چیزی مطلقا وجود ندارد. البته باید در نظر داشت بانک مرکزی برای پرداخت جوایز بانکی شرایطی را مشخص کرده است. یکی از شرایط آ است که زمانی که اعلام می شود شخص صاحب حساب برنده شده، باید حداقل موجودی حساب او ۲۰ هزار تومان باشد. اگر کمتر باشد و برنده جایزه ای شده باشد، این حساب شرایط دریافت جایزه را که بانک مرکزی تعیین کرده، ندارد و ما به او جایزه را تحویل نمی دهیم.
روابط عمومی بانک ملت در ادامه گفت: برای اهدای جوایز به صاحبان حساب، با حضور هیات نظارت قرعه کشی صورت می گیرد و اشخاص برنده جوایز مشخص می شوند. آنگاه باید ببینیم کسی که برنده شده شرایط احراز دریافت جایزه را دارد و اگر چنین شرایطی را نداشت، پرداخت جایزه به او صورت نمی گیرد.
این روابط عمومی درباره بلوکه شدن غیرارادی ۲۰ هزار تومان از حساب برندگان گفت: ما به صاحب حساب جایزه نمی گوییم پول را حتما در حساب خود نگهدار، اگر او، جایزه می خواهد، می تواند صبر کند تا موجودی حسابش، حداقل ۲۰ هزار تومان باشد. وگرنه اختیار دارد محتوای حسابش را بگیرد و در این صورت، شرایط دریافت جایزه را از دست می دهد. به بیان دیگر اصلا ما جلوی دریافت پول را نمی گیریم، آن هایی که می خواهند برنده شوند، باید شرایط گرفتن جایزه را حفظ می کنند. اگر هم می خواهند حسابشان را خالی کنند و کمتر از ۲۰ هزار تومان در حسابشان باشد، طبعا دیگر شرایط دریافت جایزه را ندارند و نمی توانند جایزه ای که به نامشان درآمده را دریافت کنند.

 

خبرآنلاین

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقا الان من برنده شدم؟! چون نمیتونم۲۰ تومن رو از حسابم بر دارم. کو جایزه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.