stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 8521
  • 25 مهر 1394 - 11:16
2

اجرای برجام با نظارت اطلاعاتی، اقتصادی و فرهنگی

اجرای برجام با نظارت اطلاعاتی، اقتصادی و فرهنگی

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم گفت: پس از هشدار رهبری مبنی بر دقت در نفوذ برخی کشورها به بهانه برجام، دستگاه‌های اطلاعاتی، اقتصادی و فرهنگی در حال برنامه‌ریزی هستند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا تابش گفت: متولیان دولتی برای اجرای خوب برجام قیدهایی را برای واردات تعیین کرده‌اند. آنان تاکید دارند همزمان با ورود سرمایه‌گذاران خارجی، فناوری‌های نوین حتما باید وارد ایران شود تا کالای تولید شده در ایران قابل عرضه به بازارهای جهانی باشد.

وی افزود: تصمیمات و سیاست‌های خوبی در سطوح مختلف دولت در حال انجام است. پس از امضاء برجام کارگروه‌هایی در دولت تشکیل شد و تیم‌های اقتصادی و سیاسی دولت تلاش زیادی را برای جلب نظر مساعد صاحبان حرف و فناری و سرمایه‌گذاران خارج از کشور انجام داده‌اند.

نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به نقش قوه مقننه در کاهش نگرانی‌های مردم و مقام معظم رهبری گفت: مجلس باید نسبت به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر این که راه نفوذ خارجی‌ها بسته شود و اقتصاد مقاومتی پیاده شود، با تقویت نظارت‌ها باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد. مردم نیز نگران اجرای ناقص برجام هستند. آنان نمی‌خواهند برجام موجب تحت تاثیر قرار گرفتن و مخدوش شدن اقتصاد و فرهنگ غنی ایرانی شود. نظارت درست بر اجرای تعهدات توسط کمیسیون‌های تخصصی مجلس و توجه به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این زمینه واکنش مناسبی به دغدغه‌های مردم و رهبری است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم هشدار داد: طبق فرمایش قام معظم رهبری تصویب برجام نباید موجب تفرقه و اختلاف داخلی شود بلکه باید موجب وحدت قوا و اقتدار بیشتر نظام شود. برجام باید تقویت کننده رابطه مردم و رهبری باشد.

 

ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.