stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 8510
  • 25 مهر 1394 - 2:08
3

بهروان: زیبنده نبود که دایی از لفظ کلاهبرداری استفاده کند

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران می‌گوید زیبنده نبوده که علی دایی از لفظ کلاهبرداری و مسائلی از این دست درباره تعویق دیدار پرسپولیس و صبا استفاده کند.

قلم | qalamna.ir :

غلامرضا بهروان مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درباره آغاز با تاخیر رقابت‌ میان پرسپولیس و صبای قم که قرار بود ۱۸:۲۴ برگزار شود، گفت: من از اینکه بازی با تاخیر آغاز شد متاسفم و عذرخواهی می‌کنم. ما برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در نظر گرفته بودیم ولی متاسفانه برخی از دوستان بیشتر از زمان در نظر گرفته شده کارشان طول کشید و توجه نداشتند که روی همه دقایق حساب شده است و تاخیر و بی توجه قانون جای توجیهی ندارد.

او در پاسخ به سوالی درباره اظهارات دایی و حملات او درباره تاخیر زمان دیدار پرسپولیس و صبا گفت: باشگاه پرسپولیس به احترام هادی نوروزی درخواست کرد که دیدارش با صبا عقب بیفتد و سازمان لیگ هم قانونا می‌تواند ۲۴ ساعت، زمان بازی را تغییر دهد. زیبنده نبود که از لفظ کلاهبرداری و از این چیزها استفاده شود. دایی باید بداند که اگر با او هماهنگ نکرده‌ایم، با فرد دیگری در صبا برای تغییر زمان بازی صحبت کرده بودیم. به نظرم بخاطر نوروزی ارزشش را داشت که بازی عقب بیفتد و بهتر است کمی دوستان صعه صدر داشته باشند.

ایسنا ، وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بلیت فروشی این دیدار به خانواده نوروزی تعلق بگیرد، گفت: این پیشنهاد را یکی از دوستان ارائه داد و گفتیم که پیشنهاد بدی نیست. با این‌حال جا دارد که بگویم که هیچ بازی رایگانی نداریم و اگر یک بازی بخواهد رایگان باشد، باید مسئولان آن تیم درخواست کتبی بدهند و بررسی شود و اگر مقبول بود، عواید آن دیدار به آن باشگاه داده نمی‌شود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.