stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 8454
  • 24 مهر 1394 - 19:03
2

گزینه‌های جانشینی محمد خاکپور/ از وحید هاشمیان تا امیر قلعه نویی

با کناره گیری خاکپور از سرمربیگری تیم ملی امید، حالا فدراسیون باید به فکر انتخاب جانشین او باشد.

قلم | qalamna.ir :

محمد خاکپور دیگر سرمربی تیم ملی امید نیست. مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و حبیب کاشانی بتواند او را راضی کند که برگردد. البته بعید هم به نظر می رسد که کاشانی دیگر علاقه ای به برگرداندن محمد خاکپور داشته باشد چراکه خاکپور بدون مشورت با کاشانی از سرمربیگری امیدها کناره گیری کرد و همین موضوع باعث ناراحتی مدیر تیم امید شده است.
از طرفی تردیدهای فنی درمورد توانایی محمد خاکپور برای رساندن ایران به المپیک وجود داشت که حالا رفتن خاکپور، دست مسئولان تیم امید را برای پیدا کردن گزینه ای دیگر، باز گذاشته است. خود کاشانی بدش نمی‌آید که کرانچار را به تیم امید ببرد. او اخیرا هم در مصاحبه ای گفته که کرانچار گزینه اصلی من بوده.
حالا محمد مایلی کهن هم می تواند یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید باشد. او که در کنار محمد خاکپور حضور داشت و نقش مدیر فنی را ایفا می کرد، حالا یکی از گزینه های جدی سرمربیگری تیم ملی امید است. البته او مدتی است که مربیگری نکرده و از فضای مربیگری به دور بوده، اما با این حال تجربه اش در سسال های گذشته، مایلی کهن را تبدیل به گزینه ای جدی کرده است. اگر مایلی کهن سرمربی شود، احتمالا مجتبی تقوی هم به عنوان دستیار او فعالیت می کند.
در میان مربیان داخلی بیرون گود مانده هم مطرح ترین گزینه ها، امیر قلعه نویی و منصور ابراهیم زاده هستند. البته امیر قلعه نویی قبلا در واکنش به این موضوع، با ناراحتی گفته بود: «شان من این است که سرمربی تیم امید شوم؟» اما با این حال او جدی ترین گزینه ایرانی است. گرچه قلعه نویی اختلاف نظرهایی به وزارت ورزش دارد و بعید است که سرمربیگری تیم امید را به او بدهند.
افشین قطبی هم دوست دارد که سرمربی تیم امید شود اما دلخوری حبیب کاشانی از این مربی، کار را برای رسیدن قطبی به نیمکت تیم امید سخت می کند. وحید هاشمیان دیگر گزینه ای است که می تواند سرمربی تیم امید شود. البته هاشمیان تجربه قابل توجهی در مربیگری ندارد اما خاکپور هم زمانی که سرمربی تیم امید شد، همین شرایط را داشت.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.