stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 8255
  • 23 مهر 1394 - 12:19
0

افشاگری بیل درباره پیشنهاد انگلیسی‌ها

ستاره گران قیمت تیم ملی فوتبال ولز می‌گوید که پیشنهاد انگلیسی‌ها را برای بازی در تیم ملی این کشور در کمتر از یک ثانیه رد کرده است.

قلم | qalamna.ir :
تیم ملی فوتبال ولز در انتخابی یورو ۲۰۱۶ فرانسه دست به کار بزرگی زد و موفق شد جواز صعود به یک تورنمنت بزرگ را بعد از ۵۸ سال به دست آورد.
 
یکی از دلایل اصلی صعود ولز به یورو ۲۰۱۶ درخشش گرت بیل بود. ستاره گران قیمت رئال مادرید موفق شد که هفت گل از یازده گل این تیم را به ثمر رساند و سه پاس گل هم بدهد تا به تنهایی زمینه ساز صعود این تیم به فرانسه شود.
 
گرت بیل که الان به بازیکنی بزرگ و نام آشنا تبدیل شده و در بین مردم کشورش از محبوبیت بی نظیری برخوردار است فاش کرد که سران فدارسیون فوتبال انگلیس در اوایل دوران بازیگری‌اش به او پیشنهاد داده‌اند که برای این تیم بازی کند اما او بی درنگ پیشنهاد آنها را رد کرده است.
 
این بازیکن سرشناس در گفت‌وگویی که با روزنامه دیلی میرر انگلیس داشت، گفت: وقتی تنها ۱۳ سال سن داشتم مدیر برنامه‌هایم نزدم آمد و گفت که سران فدارسیون فوتبال انگلیس به من پیشنهاد داده‌اند که برای آنها بازی کنم اما یک ثانیه هم طول نکشید که با این پیشنهاد مخالفت کردم. به او تاکید کردم که اصلا چنین چیزی امکان ندارد و تنها برای تیم ملی فوتبال کشورم به میدان می‌روم.
 
ایسنا و به نقل از دیلی میرر،تیم ملی فوتبال ولز بعد از ۵۸ سال توانسته است که حضور در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا را تجربه کند. بیل در این باره افزود: اصلا نمی‌خواهم ارزش نسل قبل را پایین آورم، اما باید اعتراف کنم که کار ما بسیار سخت‌تر از آنها بود. خوشبختانه بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم که سهمیه را کسب کنیم.
 
بیل درباره دلیل اصلی صعود ولز به مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ فرانسه، گفت: یکی از دلایل اصلی صعود ولز به دور نهایی هماهنگی بالا بین بازیکنان بود. من بیشتر از ۹ سال است که در تیم ملی ولز بازی می‌کنم و با بازیکنانی که در کنارم هستم هماهنگی خوبی دارم و همین باعث می‌شود تا به راحتی در کنار آنها بازی کنم. حتی روی تیمی مانند ولز هم فشار زیاد بود. به ویژه روی خود من که انتظارات بسیار بالا بود. خوشبختانه با تجربه بالایی که داشتم توانستم این فشارها را تحمل و در نهایت زمینه را برای صعود فراهم کنم. از این صعود تاریخی بسیار خوشحال هستم.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.