stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 8253
  • 23 مهر 1394 - 12:18
3

دستگیری ۱۲ نفر در رابطه با آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های زنجان

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۲ نفر در ارتباط با حریق‌های روی داده در مراتع و جنگل‌های استان، بازداشت و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

قلم | qalamna.ir :
بهمن اسکندری در گفت‌وگو با اظهار کرد: ۱٫۲ میلیون هکتار از ارضی استان را اراضی ملی شامل می‌شود که باید از همه این عرصه‌ها با توجه به اهمیت موضوع حراست کنیم و این امر نیاز به نیرو و اعتبار زیادی دارد.
 
وی تصریح‌ کرد: برای حراست از اراضی ملی منتظر اعتبارات نمی‌مانیم و تلاش می‌کنیم با توجه به حساسیت‌هایی که در رابطه با انفال وجود دارد شرایط را برای حراست بهتر فراهم کنیم و معتقدیم حفاظت از عرصه‌های ملی جزو وظایف اصلی و کلیدی منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان است.
 
این مسئول با بیان اینکه با از بین رفتن پوشش گیاهی و منابع آبی آینده بشر با مشکل روبه‌رو خواهد شد، یادآور شد: یگان حفاظت منابع‌طبیعی استان هماهنگ با نیروی انتظامی بوده تا بتوانیم از ظرفیت موجود در ناجا نیز برای حفظ گونه‌های طبیعی استفاده کنیم.
 
وی بیان کرد: آموزش چهره به چهره به بهره‌برداران و دامداران و روستائیان برای استفاده درست از ثروت‌های خدادادی ضروری است. منابع‌طبیعی استان با تشکیل سفیران انفال و بکارگیری روحانیون علاقه‌مند به طبیعت، قراردادی، منعقد و مشکلات مردم را به ما انعکاس می‌دهند.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.