stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 8239
  • 23 مهر 1394 - 12:03
0

اجازه‌ای که شکیرا به پیکه داده است

پیکه می گوید همسرش شکیرا به او اجازه داده تا فوتبالش را در بارسا تمام کند.

قلم | qalamna.ir :
خبر ورزشی نوشت: جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در گفت‌وگو با مجله آلمانی «کیکر» اعتراف کرده که همسرش شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی به او اجازه داده تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش در بارسا بماند و اصلاً از او نخواسته در یکی از باشگاه‌های زادگاه خودش بازنشسته شود!
 
او با خنده در این‌باره گفته: «شکیرا به من فشار نمی‌آورد که دوران حرفه‌ای‌ام را در کلمبیا به پایان برسانم. به من اجازه داده که کفش‌هایم را در بارسا آویزان کنم.»
 
مدافع اسپانیایی در این گفته به سال ۲۰۰۴ هم نقب زده؛ زمانی که نوکمپ را به مقصد اولدترافورد ترک کرد تا در منچستر‌یونایتد زیر دست الکس فرگوسن کار کند و ۴ سال بعد از آن دوباره به زادگاهش بازگردد. به اعتقاد او جدایی از بارسا قدمی بود که برای پیشرفت و بهتر شدنش برداشته اما از سوی دیگر بازگشت به این تیم بهترین تصمیمی بوده که می‌توانسته بگیرد: «وقتی از بارسا رفتم، فکر می‌کردم هیچ‌وقت برنخواهم‌گشت اما برگشتم و این مهم‌ترین قدمی بود که در زندگی‌ام برداشتم.» وقتی صحبت از منچستر پیش کشیده شد، پیکه گفت رختکن پر از ستاره این تیم به او کمک کرده خیلی چیزها یاد بگیرد اما از طرفی هم در بین آن همه بازیکن بزرگ فرصت چندانی برای بازی به او نمی‌رسیده: «در خط دفاعی در کنار ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ خیلی سخت می‌توانستی فرصت بازی پیدا کنی.»
 
پیکه به غیر از این از فرصت استفاده کرد تا از گواردیولا به خاطر اینکه بعد از بازگشت در سال ۲۰۰۸ به او اعتماد کرد، تشکر کند: «گواردیولا بهترین مربی‌ای است که داشته‌ام. هیچ‌کس مثل او نمی‌تواند فوتبال را تحلیل و بررسی کند. او همیشه به بهتر شدن تیم فکر می‌کند.» موضوع انتخاب نشدن برای کاپیتان چهارمی تیم از جمله مباحث دیگری بود که پیکه درباره‌‌اش حرف زد: «این رأی اکثریت بود و باید به آن احترام گذاشت.»
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.