stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 8231
  • 23 مهر 1394 - 11:49
6

قیمت گوشت و لبنیات در مهر چه تغییری کرد؟

بانک مرکزی گزارش خرده‌فروشی مواد غذایی را منتشر کرد.

قلم | qalamna.ir :
قیمت مواد خرده‌فروشی در هفته منتهی به ۱۷ مهر ماه امسال هم مانند چند هفته گذشته یا حکایت از فریز قیمت‌ها در بازار دارد یا خبر از کاهشی شدن قیت برخی از مواد می‌دهد.
 
بانک مرکزی گزارش خرده‌فروشی مواد غذایی را منتشر کرد.
 
بر اساس این گزارش از میان ۱۱ گروه مورد بررسی قیمت هفت گروه مواد غذایی هیچ تغییر قیمتی در مقایسه با هفته قبل‌تر از آن نداشت و قیمت چهار گروه دیگر هم کاهش یافته بود. می‌توان گفت هفته مورد بررسی یکی از معدود دفعاتی است که یا قیمت مواد غذایی هیچ افزایشی نداشته و همه قیمت‌ها یا ثابت مانده یا کاهش یافته است. 
 
لبنیات، برنج، حبوب، گوشت قرمز، قندو شکر، چای و روغن نباتی از جمله کالاهایی هستند که قیمت آنها ثابت مانده است. میوه تازه و سبزی‌های تازه هم دو گروهی هستند که اولی ۵٫۷ درصد و دومی ۴٫۷ درصد کاهش قیمت داشته‌اند. تخم مرغ و گوشت قرمز هم کاهش ۱٫۲ و ۱٫۱ درصدی قیمت را تجربه کرده‌اند. 
 
خبرآنلاین، اما قیمت‌های هفته جاری در مقایسه با هفته مشابه ماه قبل افزایش داشته است. بیشترین افزایش هم مربوط به گوشت مرغ است که چهار درصد گران‌تر شده و بعد از آن تخم مرغ با افزایش ۳٫۲ درصدی و حبوبات با افزایش دو درصدی در رتبه بعدی افزایش قیمت قرار دارند. میوه‌های تازه، برنج و سبزی تازه هم به ترتیب ۳٫۷، ۲ و ۲٫۴ درصد کاهش داشته‌اند. 
 
قیمت گوشت و لبنیات در مهر چه تغییری کرد؟
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.