stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 8229
  • 23 مهر 1394 - 11:17
1

برانکو: من هم دختر دارم و می‌فهمم همسر جوان هادی نوروزی این روزها چه می‌کشد

بعد از کوچ کاپیتان پرسپولیس به دیار باقی، شاگردان برانکو اصلا حال خوشی ندارند. انقدر که چند پاس سالم هم به سختی به یکدیگر می دهند.

قلم | qalamna.ir :
 یک لحظه خودتان را بگذارید به جای برانکو ایوانکوویچ. مرد کروات فکر می‌کرد یک تیم خوب ساخته اما در ابتدای فصل بدشانسی‌ها و ناداوری‌ها آزارش داد و حالا هم کاپیتان تیمش که صحیح و سلامت بود، شب خوابید اما صبح فردا، دیگر بیدار نشد. برانکو واقعاً شرایط سخت و دشواری را تحمل می‌کند. او در گفت و گو با خبر آنلاین درباره این پرسپولیس و بازی با صبا صحبت می کند.
 
* ما نمی‌دانیم باید از شما برای بازی جمعه چه انتظاری داشته باشیم!
 
از من بخواهید که به همراه بازیکنانم بازی با صبای قم را ببرم. ما باید این کار را انجام دهیم.
 
* یعنی قول پیروزی مقابل صبا را می‌دهید؟
 
این یک وعده نیست، یک انگیزه و یک هدف است. از بازی با صبا فقط سه امتیاز را می‌خواهیم و برای رسیدن به آن، از دقیقه اول تا آخر می‌جنگیم.
 
* اوضاع تیم چطور است؟
 
نمی‌توانم به شما بگویم همه چیز عالی است چون آدم دروغگویی نیستم. بازیکنانم با یک شوک بزرگ مواجه شده‌اند. خیلی از آنها نمی‌دانند باید چطور با این شرایط کنار بیایند. برخی که باتجربه‌تر هستند نیز خود را درگیر خاطرات هادی نوروزی می‌دانند و این مسائل نمی‌گذارد آنها شاد و بانشاط، مثل گذشته باشند. من هم نمی‌توانم چنین انتظاری از بازیکنانم داشته باشم که آنها را مثل گذشته ببینم اما چه می‌توان کرد. من دو برابر بازیکنانم عمر کرده‌ام و تجربیات زیادی دارم. به آنها گفته‌ام این شرایط ممکن است برای هر باشگاه دیگری هم رخ بدهد اما متأسفانه در اردوی ما اتفاق افتاده است.
 
* فکر می‌کنید بازیکنان بتوانند با شنیدن همین حرف‌ها، همه چیز را فراموش کرده و مثل روز اول شوند؟
 
نه، من هرگز چنین انتظاری از آنها ندارم اما شما به من بگویید باید چه کار کنیم؟ من می‌توانم بگویم حالا که چنین اتفاقی رخ داده است، پس ما باید از لیگ کنار بکشیم؟ نه ما بسیار غمگین هستیم، ناراحتیم. هم به خاطر هادی نوروزی و هم خانواده‌‌اش. او یک دختر خردسال و یک پسر نوجوان دارد که مطمئنم جای خالی پدرشان را حس خواهند کرد. همسر هادی هم جوان است. من هم دختر دارم و می‌توانم شرایط را به خوبی درک کنم. این حرف‌ها را می‌زنم که بدانید هیچ‌کس به اندازه من ناراحت و غمگین نیست ولی چاره دیگری نداریم. باید به راه‌مان ادامه دهیم. اصلاً بگذارید شفاف‌تر بگویم که ما بسیار ناراحت و غمگین هستیم اما به همان میزان انگیزه داریم.
 
* این انگیزه را از کجا می‌آورید؟ در این مورد توضیح می‌دهید؟
 
این یک قرار داخل تیم است. بازیکنان می‌خواهند ثابت کنند هادی در میان ماست. در روزهای اولی که بعد از فوت این بازیکن به محل تمرین رفتیم و می‌خواستیم کار را شروع کنیم، بازیکنان را جمع کردم و گفتم تا به حال به خاطر هواداران بازی می‌کردیم، از این به بعد باید به خاطر هواداران و شادی هادی نوروزی کار را ادامه دهیم. مطمئن هستم هادی هنوز در کنار ماست و تیم را هدایت می‌کند. انگیزه‌مان از اینجا آمده و می‌خواهیم به خاطر کاپیتان تیم‌مان که هنوز به پرسپولیس تعصب دارد، این بازی را ببریم.
 
* نورمحمدی به ما گفته طی روزهای اخیر تمرینات فوق‌‌العاده‌ای داشته‌‌اید. این موضوع را تأیید می‌کنید؟
 
بله. بازیکنان با وجود تمام ابعاد حادثه مرگ هادی نوروزی اما به کادرفنی کمک کردند و حداقل در زمان تمرین، تمرکز بالایی داشتند تا مربیان تیم، بتوانند برنامه‌های تاکتیکی‌شان را جاری کنند. این یک اتفاق مثبت برای‌مان تلقی می‌شود. تمرینات زیاد، تیم‌مان را برای بازی با صبای قم کاملاً آماده کرده است. بازیکنان هم قول داده‌اند از نظر فنی بهترین عملکردشان را نشان دهند و این مسائل، کارمان را راحت‌تر می‌کند.
 
* انگار هنوز هم همه اتفاقات درون تیم به موضوع فوت هادی نوروزی برمی‌گردد و این مسئله همه چیز را تحت تأثیر قرار داده است. این قضیه به لحاظ حرفه‌ای درست است یا نه؟
 
قبول دارم که مرگ هادی، همه اتفاقات را تحت تأثیر خود قرار داده اما شما هم از یاد نبرید که اتفاق کوچکی رخ نداده و ما کاپیتان‌مان را در اوج جوانی از دست داده‌ایم. اگر هادی مشکل قلبی داشت یا به یک بیماری مزمن مبتلا بود، باور چنین مرگی برایم قابل هضم بود. من خیلی‌ها را می‌شناسم که در جوانی به اشکال مختلفی فوت کرده‌اند اما به ما حق بدهید که شوکه شویم. به ما حق بدهید که تحت تأثیر قرار بگیریم و کنترل‌مان را از دست بدهیم. شما درست می‌گویید، شاید از نظر حرفه‌ای اصلاً درست نباشد اما چاره چیست؟ بازیکنان حرفه‌ای هم تشکیل شده‌اند از گوشت و استخوان و قلب. نمی‌توانم انتظار داشته باشم مثل ماشین‌ها رفتار کنند.
 
* چه نقشه‌هایی برای شکست دادن صبای قم دارید؟
 
این‌ها را در زمین بازی می‌بینید. من معتقدم این بازی به نام هادی است نه پرسپولیس. خوشبختانه بازیکنان هم این مسئله را قبول کرده‌اند و می‌خواهند با تمام وجودشان بجنگند تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خودمان کنیم. بازی سختی است. می‌توانم ساعت‌ها برای‌‌تان از دشواری‌های بازی روز جمعه صحبت کنم اما ما هم پرسپولیس هستیم و می‌رویم تا سه امتیاز خانگی را در ورزشگاه خودمان نگه داریم. این یک ایده بزرگ و جذاب برای پرسپولیس است.
 
* پس ما روز جمعه با پرسپولیسی کاملاً تهاجمی مواجهیم که پر از انگیزه‌های کسب پیروزی است؟
 
امیدوارم این طور باشد. البته ما منتظریم تا هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و ما را در راه این هدف همراهی کنند. می‌دانم که بخش زیادی از ورزشگاه پر خواهد شد. می‌دانم هواداران هم شرایط را درک کرده‌اند و می‌دانند تیمی که توانسته در تبریز از سد تراکتورسازی آن هم پس از ۱۴ سال بگذرد، حتماً می‌تواند در خانه از تیم‌های دیگر هم بالاترین امتیازات را به‌دست بیاورد.
 
* شنیده‌‌اید که هواداران برنامه‌های مختلفی دارند تا یاد هادی زنده نگه داشته شود؟
 
بله، همه این‌ها را می‌دانم. تشویق هادی نوروزی حتماً به تیم ما انرژی‌های بیشتری می‌دهد و من هم دنبال همین هستم. می‌خواهم انگیزه‌های بازیکنانم در دقایق مختلف از بازی افزایش یابد. به دنبال یک پیروزی معمولی نیستم، دلم می‌خواهد در این بازی که باید آن را به هادی نوروزی تقدیم کنیم، یک خاطره بزرگ بسازیم. این می‌تواند باعث آرامش روح هادی شود.
 
* این بازی در واقع جدال شما با علی دایی است، قبول دارید؟
 
هیچ مشکل یا درگیری و حتی جدال تاکتیکی با دایی ندارم. او شاگرد من بوده و نمی‌توانم بگویم دوستش ندارم. حتماً علی دایی که تیمی پرمهره و خطرناک دارد، برای شکست دادن پرسپولیس یا کسب امتیاز از ما برنامه‌های زیادی در ذهن دارد ولی امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانیم صاحب امتیازات کامل شویم. بگذارید به زمین بازی برویم و ببینیم چه پیش می‌‌آید.
 
* می‌توانید نتیجه را پیش‌بینی کنید؟
 
بگذارید وارد زمین بازی شویم و با شرایط این دیدار پیش برویم. این‌طور حرفه‌ای‌تر است تا بخواهیم بازی را پیش‌بینی کنیم.

 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.