stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 8218
  • 23 مهر 1394 - 11:09
1

آلکسیس سانچس رئالی‌ها را ناامید کرد

ستاره شیلیایی آرسنال تاکید کرد که خبر پیوستن او به رئال مادرید دروغ محض است و هیچ علاقه‌ای به جدایی از توپچی‌های لندن ندارد.

قلم | qalamna.ir :
 الکسیس سانچس در فصل جابه جایی سال قبل به آرسنال پیوست. در بارسلونا زیاد فرصت بازی به این بازیکن شیلیایی نمی‌رسید و همین هم باعث شد تا او آبی-اناریها را ترک کند و به لیگ جزیره برود تا پیراهن توپچی‌ها را بر تن کند.
 
سانچس در آرسنال بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشته و می‌توان او را بهترین خرید این تیم انگلیسی در چند فصل اخیر دانست. عملکرد درخشان سانچس در آرسنال باعث علاقه تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا به جذب او شده است. یکی از تیم‌هایی که به جذب سانچس علاقه دارد و رسانه‌ها از نام آن سخن به میان آورده‌اند رئال مادرید است اما به نظر نمی‌رسد که این بازیکن شیلیایی علاقه‌ای به پیوستن به رئال مادرید داشته باشد.
 
سانچس که در انتحابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق شد برابر پرو دو گل برای تیم ملی فوتبال شیلی به ثمر برساند، گفت: همه آنچه که اخیرا در رسانه ها آمده دروغ است و من هیچ علاقه‌ای برای جدایی از آرسنال و پیوستن به تیم دیگری ندارم. من از حضور در لندن و آرسنال خوشحال هستم و با هم تیمی‌های خوبی که دارم روزهای خوشی را پشت سر می‌گذارم. هیچ دلیلی برای جدایی از شهر زیبای لندن ندارم و از حضور در آرسنال بسیار راضی و خوشحال هستم.
 
او ادامه داد: من بازیکنی هستم که در زمین زیاد تلاش می‌کنم، چرا که می‌خواهم بهترین بازی‌ها را به نمایش گذارم. باید بگویم که تا الان از عملکرد خود در آرسنال راضی نبوده‌ام و می‌خواهم بسیار بهتر از این ظاهر شوم. آرسنال تیم محبوبی برای من است و می‌خواهم یک نام ماندگار از خود در این تیم به جای گذارم. پس هیچ دلیلی برای جدایی ندارم و همه آنچه که در رسانه‌ها می‌آید دروغ است.
 
ایسنا و به نقل از DPA،سران باشگاه آرسنال هم از عملکرد سانچس در تیم خود راضی هستند و چند روز پیش هم رسانه‌های بزرگ انگلیسی نوشتند که توپچی‌ها قصد دارند قرارداد بازیکن شیلیایی خود را چهار سال دیگر تمدید کند و بالاترین دستمزد را هم برای او در نظر گرفته‌اند.
هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.