stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 767
  • 07 شهریور 1394 - 11:22
2

بازداشت ۱۰ قاچاقچی انسان در ایتالیا

پلیس ایتالیا روز جمعه ۱۰ نفر را در ارتباط با مرگ ده‌ها مهاجر که بر اثر خفگی در انبار یک قایق در دریای مدیترانه جان خود را از دست داده بودند، بازداشت کرد.

قلم | qalamna.ir :

بازداشت این افراد پس از ورود آنها به همراه اجساد قربانیان به شهر «پالرمو» در جزیره سیسیل صورت گرفت. متهمان هفت مراکشی، دو سوری و یک تبعه لیبی هستند و بر اساس گفته های مهاجران نجات‌یافته به قتل متهم شده‌اند.

«موریزیو اسکالیا»، دادستان دادگاه پالرمو که در مورد مرگ مهاجران و شبکه قاچاق آنها تحقیق می‌کند، می‌گوید: اتهامات وارده کمک به مهاجرت غیرقانونی و قتل را شامل می‌شود. ما آنها را به قتل متهم کردیم زیرا مهاجران در محل انبار کشتی که یک متر و نیم ارتفاع و چهار متر طول داشته درهم فشرده شده بودند و به علاوه در این فضا موتور قایق هم قرار داشته است.

یورونیوز، طبق گفته‌های مهاجران نجات‌یافته، قاچاقچیان مهاجران را در زیر عرشه کشتی مورد ضرب و شتم قرار دادند و آنها را با چاقو تهدید کردند که از آنجا خارج نشوند.

به گفته دادستان پالرمو، علت مرگ مهاجران کمبود اکسیژن، استنشاق دود موتور قایق و رفتار قاچاقچیان بوده است. مرگ مهاجران در حالی رخ می‌دهد که آنها صدها و گاه هزاران دلار به قاچاقچیان برای عبور از دریای مدیترانه پرداخت کرده‌اند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.