stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 721
  • 07 شهریور 1394 - 9:36
7

کواچ: تعویض‌ها نتیجه را تغییر داد

کواچ: تعویض‌ها نتیجه را تغییر داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان سومین دیدار ایران در اردوی مسکو از برگزاری این اردو ابراز رضایت کرد و گفت: تعویض ها در دیدارهای تدارکاتی نتیجه داد.

قلم | qalamna.ir :

images (1)اسلوبودان کواچ ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تا اینجای کار رضایت دارم و در سه بازی متوالی (هلند و دو دیدار با روسیه) پیروز شدیم. بهترین بازیکنانم را در این دیدار به کار گرفتم.

وی با بیان این که برخی از بازیکنانم را تعویض کردم تا هم آنها را ارزیابی کنم و هم بتوانم نتیجه بازی را تغییر دهم گفت: تعویض‌های دوتایی به نظرم خوب جواب داد. باز هم با تعویض مدافع میانی خود، نتیجه گرفتم چون او خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که در ست پنجم به سامان فائزی، امیر غفور و مهدی مهدوی هم بازی دادید، نظر شما در این باره چیست؟ گفت: خب فکر می‌کنم این سه مهره‌های خوب من در جام جهانی هستند.

وی تصریح کرد: در جام واگنر، نتوانستند حداکثر توانایی خود را به نمایش بگذارند، اما در این بازی‌ها بسیار خوب ظاهر شدند. برای جام جهانی، تاکیدم این است که همه ۱۴ بازیکن من باید آماده باشند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد تیم روسیه، گفت: تیم روسیه همیشه با نگرش بسیار قوی به میدان می‌آید. تیم روسیه با سرویس زن ‌های پرشی که در اختیار دارد، بسیار قدرتمند است. موزیرسکی و میخایلوف واقعاً مثال زدنی هستند. اما از طرف دیگر تیم ایران عملکرد بالایی دارد.

تیم ملی والیبال ایران شنبه (امروز) آخرین تمرینات خود را در اردوی آماده سازی روسیه برگزار می کند و روز یکشنبه مسکو را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.