stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 6712
  • 15 مهر 1394 - 10:43
1

مذاکره با آمــریکا ممنوع است

مذاکره با آمــریکا ممنوع است

جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب دیدار کردند.

قلم | qalamna.ir :

پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در مقابل حملهٔ فرهنگی و اعتقادی دشمن کارهایی دارد انجام می‌گیرد٬ لکن بیش از اینها باید کار بشود.

ایشان با بیان اینکه اینکار هم به عهدهٔ دولتی‌ها است هم مردمان مؤمن، هم مسئولان رسمی و غیررسمی٬ تصریح کردند: یک کار همین احیای مفهوم شهادت و ارزش شهادت و ارزش شهید است. ‌

معظم‌له ادامه دادند: می گویند چرا با مذاکره با آمریکا مخالفت می کنید، در حالی که امیرالمومنین (ع) با زبیر و امام حسین (ع) با عمرسعد مذاکره کرد. امیرالمومنین و امام حسین (ع) در حرف زدن با زبیر و ابن سعد به آنها نهیب زدند و آنها را نصیحت کردند. بحث مذاکره به معنای امروزی نبود. مذاکره به معنای امروزی یعنی معامله و یک چیزی بگیر و یک چیزی بده. آیا امیرالمومنین با زبیر و امام حسین با ابن سعد معامله کرد؟ آیا تاریخ را اینگونه می فهمید و زندگی ائمه را اینگونه تحلیل می کنید؟

حضرت‌‌آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مذاکره با آمریکا ممنوع است بخاطر ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد. این فرق دارد با مذاکره با دولتی که نه چنان امکانات و نه چنان انگیزه‌ای دارد.

ایشان خاطرنشان کردند: مشکل کنونی کشور بخاطر وجود آدم‌های بعضاً بی‌خیال یا بعضاً سهل‌اندیشی است که این واقعیات را نمی‌فمهند. البته این افراد در مقابل انبوه عظیم جمعیت انقلابی، آگاه و بصیر کشور، معدود و در اقلیتند. اما فعالند، می‌نویسند، می‌گویند، تکرار می‌کنند و دشمن هم به اینها کمک می‌کند.‌

رهبر انقلاب با بیان اینکه اینکه با مذاکره با آمریکا مخالفیم علتی دارد؛ اظهار داشتند: مذاکره‌ آمریکا با جمهوری اسلامی یعنی نفوذ. می‌خواهند راه را باز کنند برای تحمیل. در همین مذاکرات هسته‌ای، هرجا فرصت پیدا کردند یک نفوذی کردند؛ الحمدلله طرف ایرانی حواسش جمع بوده اما یک جاهایی بالاخره یک فرصت‌هایی آنها پیدا کردند و یک حرکت مضر برای منافع ملی انجام دادند. مذاکره با آمریکا ممنوع است به خاطر مضرات بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد‌.

حضرت‌‌آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دادند: هدف دشمنان این بود که منطقه خلیج فارس را برای ایران ناامن کنند. حضور جوانان انقلابی و سپاه پاسداران و نیروی دریایی موجب شد دریا برای خودشان ناامن شود. به ناو و بالگرد و نفت کششان صدمه خورد‌.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.