stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 53366
  • 21 فروردین 1399 - 17:15
1

رونمایی از سامانه آموزشی تربیتی راه دور ناجا

رونمایی از سامانه آموزشی تربیتی راه دور ناجا

با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی از سامانه آموزشی تربیتی راه دور ناجا (ساتر) رونمایی شد.

قلم | qalamna.ir :

سردار محمدعلی نوری نژاد در مراسم رونمایی از سامانه آموزشی تربیتی راه دور ناجا (ساتر)، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهیدان عرصه نظم و امنیت را گرامی می داریم و در آستانه سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و شهید آوینی از این دو قهرمان دلاور و ایثارگر نیز یاد می کنیم که انصافاً در همه عرصه ها به عنوان سرباز ولایت در میدان حاضر بوده و برای آرمان های نظام و انقلاب اسلامی تلاش کردند.
وی افزود: بزرگداشت نام و خاطره شهدا باعث می شود تا بدانیم برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه ایثارگری ها و فداکاری هایی صورت گرفته است و هنوز هم حکایت جانفشانی های دوستداران این نظام و انقلاب ادامه دارد.
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در ادامه با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان؛ سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن عسکری، ولی عصر(عج)، ادامه داد: امیدوارم به زودی چشم ها و دل های منتظران واقعی به دیدار حضرت روشن گردد.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تلاش و ایثارگری نیروهای پلیس در هر شرایطی، خاطرنشان کرد: ماموریت های نیروی انتظامی در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود و خوشبختانه فرصت خدمتگزاری به مردم را توفیق و قدر می دانیم و امروز در شرایطی که کشورها درگیر بحران کرونا هستند در ایران اسلامی نیز سبزپوشان ناجا در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس هستند و در این میان عده ای از همکاران مان مبتلا شده و یا جانشان را از دست داده اند.
وی ضمن طلب مغفرت برای درگذشتگان، خاطرنشان کرد: از خداوند متعال برای بازماندگان این عزیزان صبر و بردباری مسئلت داریم، قطعاً مردم عزیزهمواره قدردان ایثارگری های خادمان خود هستند و این تلاش ها و جانفشانی ها هرگز فراموش نخواهد شد.
سردار نوری نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صیانت و حفاظت از سلامت نیروها، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی را بالاترین سرمایه سازمان و کشور می دانیم، از طرفی سلامت کارکنان زمینه آمادگی جسمانی برای اجرای ماموریت ها است بنابراین حفظ و صیانت از سلامت نیروها از اولویت های ناجا به شمار می آید.
معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: سرمایه انسانی، برای نیروی انتظامی از مهم ترین راهبردها است و برای سلامت و حفاظت از آنان با به کارگیری همه ظرفیت ها، تلاش می کنیم.
این مقام عالی انتظامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی سازمان فعال و توانمند مغلوب و تابع شرایط نخواهد شد و در هر موقعیتی با تدابیر و تمهیدات اتخاذی، ماموریت های خود را به نحو احسن پیش خواهد برد بنابراین در این شرایط معاونت تربیت و آموزش ناجا با همکاری معاونت فاوا ناجا، نیروی انسانی ناجا و سایر دست اندرکاران، اقدام به راه اندازی سامانه “ساتر”(سامانه آموزشی تربیتی راه دورناجا) کرده است تا این سامانه بستری برای اجرای آموزش همراه با حفظ سلامت کارکنان باشد.
معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: به فراخور تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی و متناسب با شرایط حال حاضر، همه تمهیدات لازم را برای پیشبرد اهداف و ماموریت ها پیش بینی و عملیاتی کرده ایم که راه اندازی سامانه ساتر یکی از این اقدامات است و ان شاءالله به ارتقاء روز افزون روند آموزش سازمانی کمک شایانی خواهد کرد.
سردار نوری نژاد در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: معتقدیم که نیروهای پلیس در روند اجرای ماموریت ها باید به تجهیزات مناسب و متناسب مجهز باشند و ما به عنوان مسئولان امر باید خود را خادمان همکاران پرتلاش مان بدانیم و شرایط محیطی را برای پیشبرد اهداف آماده کنیم.
وی گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر بدانیم و در هر شرایطی تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.
بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس،گفتنی است، برای اولین بار در نیروهای مسلح، امکان آموزش از راه دور بر روی بستر پیام رسان داخلی “آی گپ” به همت معاونت تربیت و آموزش ناجا با همکاری معاونت فاوا، معاونت نیروی انسانی ناجا و دیگر رده های نیروی انتظامی فراهم شده است.
انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.