stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 478
  • 05 شهریور 1394 - 3:31
2

انتقادات اولیویرا از عملکرد سرپرست تراکتورسازی

انتقادات اولیویرا از عملکرد سرپرست تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است که نیمه اول بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان بدترین بازی تیم او در چهار سال گذشته بوده است.

قلم | qalamna.ir :
تونی اولیویرا در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد: در نیمه اول تیم ما خیلی آرام بود و نتوانستیم خوب از عهده بازی برآییم اما در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم تا با اعتماد به نفس و آرامش بالا کار را دنبال کنند و در نیمه دوم بازی‌مان تغییر کرد و توانستیم چند موقعیت خوب به دست بیاوریم.
وی افزود: در نیمه دوم گردش توپ در تیم ما بهتر شد اما هنوز با تراکتور ایده‌آل من خیلی فاصله دارد ولی مجبوریم با همین نفرات ادامه دهیم و چاره‌ای جز این نداریم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: دو ماه است که به ایران برگشته‌ام تا با تراکتور به موفقیت برسم و هدفم کسب پیروزی است اما من تنها با ۱۱ بازیکن تمریناتم را آغاز کردم و بازیکنان تیمم تدریجی به تیم اضافه شدند و با تیمی مواجه شدم که با سال‌های قبل کاملا متفاوت بود و چون سرباز بودند، به تیم ما پیوستند و این بازیکنان هشت ماه بود که بازی نکرده بودند.
اولیویرا با انتقاد از عملکرد سرپرست تیم، بیان کرد: اینجا یک نفر خرابکاری می‌کند. ایوب ذوالفقاری به ما گفته بود که رضا فرجی می‌تواند امروز به میدان برود اما قبل از بازی به من اعلام کردند که این بازیکن کارت بازی ندارد ولی به هر حال من به عنوان رهبر تیم مسئول نتایج هستم و به دنبال بهانه‌جویی نیستم و می‌خواهم علت‌ها را بیان کنم.
وی افزود: من پایان فصل گذشته لیست مدنظر خود را به باشگاه دادم اما هیچ کدام از آن بازیکن‌ها در اختیار من قرار نگرفت و من مجبور شدم برنامه خودم را عوض کنم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص انتقادی که به عملکرد مهاجم تونسی تیمش مطرح می‌شود، گفت: انتخاب بازیکنان خارجی سخت است و برخی از خارجی‌ها نمی‌خواهند به ایران بیایند. ما نیز اول فصل طبق بررسی‌هایی که کردیم فکر کردیم که حمزه یونس انتخاب درستی است و منتظریم تا موتور گلزنی این بازیکن روشن شود و هر کاری که از دستم بر بیاید برای گلزنی این بازیکن انجام می‌دهم.
هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.