stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 46973
  • 21 فروردین 1399 - 14:29
0

روزنوشت| اى عشق،‌ ای عشق…

اى عشق، اى عشق! رنگ دل‌انگیزت کجاست؟ اى عشق، اى عشق! رنگ روح‌نوازت کجاست؟

قلم | qalamna.ir :

خبرورزشی/ اردشیر لارودی؛ هم به آبى‌ها باید رو کرد و سراغ عاشقانگى‌هاى دیرین را گرفت و هم قرمز‌ها را باید خطاب قرار داد و در هر دو حال، در کمال بى‌پروایى که ناشى است از عشقى زیستن و با عشق زندگى کردن، گفت و با فریاد هم که:… اى قرمز‌ها و اى آبى‌ها! کجای کارید؟ چرا نیستید؟ چرا جوانه‌هاى بهاریتان «رخ» نمى‌زند و چرا جوانه زدن‌تان دیگر بر و بوى همیشگى را ندارد؟ چرا گذشته‌زیستى، غالب مى‌نماید! غوغاسالارى را به شما هم تحمیل کرده‌اند! براى چه، زیستن در غوغا را شیوه بد خود کرده‌اید؟
 
زمان اشتباهدرباره امیدوارى‌هاى بجا و نابجا که به حضور «نبى» بسته‌اند، یکى مى‌گفت: … آقاى نبى، آمده و نشسته است! و به این نشستگى، دل خوش کرده بود!با دیرکل جدید فدراسیون فوتبال که از مردان قدیم است، حرف اولمان این خواهد بود:… ننشین! در هیچ حال و در همه کارها، ایستاده باش! سرپنجه و روپا! نشستگى را- که وعده اش را داده‌اند- از خود و هر حرکتى که نتیجه اش شکستگى است و شکست خوردن را به ارمغان مى‌آورد، بِزُدا!با نبى که سرد و گرم چشیده‌هاى بالان‌دیده است، همین یک حرف را داریم: از نشستن بپرهیز و از نشستگان پرهیز کن! زمان اشتباه ندارى و ندارید!
 
خوش خبر باشیدباید شروع کرد! باید آغازید! وقت بى‌عملى نیست! وقت تعلل هم نداریم! پرسپولیس، باید منبع خبرهاى خوب باشد! و استقلال هم!یحیى، مرد منفى‌بافى، تا به حال که نبوده! و فرهاد هم فقط باید مثبت‌اندیش باشد و بس! مردم از شما- یحیى گل‌محمدى و فرهاد مجیدى- توقع بدبینى و منفى‌بافى ندارند!یحیى‌خان، خودت نباش! آقافرهاد، در دام قوم بنى‌اسرائیل نباید بیفتى!

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.