stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 4681
  • 06 مهر 1394 - 11:21
1

تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو تهران

تعطیلی نمایشگاه‌های خودرو تهران

رکود در بازار خودرو که موجب کسادی کسب‌وکار نمایشگاه‌های خودرو شده است، نمایشگاه‌داران خودرو را مجاب به تعطیلی یا تغییر شغل کرده است. این موضوع در حالی است که نشانه‌هایی مبنی‌بر تغییر نظر مشتریان نسبت به خرید و فروش در بازار خودرو دیده نمی‌شود.

قلم | qalamna.ir :
 بنا به گفته نمایشگاه‌داران پایتخت، رکود تقاضا در صنعت خودرو از ابتدای تابستان منجر به کاهش تولید خودروهای داخلی شده، این در حالی است که این رکود در ابعاد دیگر تعطیلی نمایشگاه‌‌های خودرو را به‌دنبال داشته است.
بنا به گفته کارشناسان بازار، در صورتی که رکود در بازار خودرو در ماه‌های آتی نیز ادامه دار باشد، نمایشگاه‌داران بیشتری تصمیم به تعطیلی‌ یا تغییر شغل خواهند گرفت.
در همین زمینه یکی از نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به اینکه رکود بازار خودرو منجر به تعطیلی ۱۰ تا ۱۲ درصدی نمایشگاه‌ها شده است، می‌گوید: اگر روند فعلی ادامه دار باشد تا پایان سال شاهد تعطیلی ۳۰ تا ۴۰ درصدی نمایشگاه‌های خودرو خواهیم بود. خبر تعطیلی نمایشگاه‌ها در حالی شنیده می‌شود که مشتریان با توجه به لغو تحریم‌ها و همچنین به‌دلیل نارضایتی از قیمت و کیفیت محصولات داخلی تمایلی به خرید از خود نشان نمی‌دهند.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران نیز با تایید خبر تعطیلی یا تغییر شغل برخی از نمایشگاه‌های خودرو به دلیل شرایط رکودی در بازار، می‌گوید: متاسفانه عمیق شدن رکود در بازار به خصوص در ۶ ماه گذشته باعث شده که بسیاری از نمایشگاه‌داران شغل خود را ترک کنند.
دنیای اقتصاد، وی با اشاره به اینکه برخی از این نمایشگاه‌ها شغل خود را به‌صورت موقت تعطیل کرده‌اند تا در صورت رونق گرفتن بازار بار دیگر نمایشگاه خود را بازگشایی کنند، می‌گوید: اما برخی دیگر از شرایط موجود کلافه شده‌اند و به‌صورت دائم نمایشگاه خود را تعطیل کرده‌اند و در حال حاضر در زمینه دیگری مشغول به کار شده‌اند.
هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.