stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 46789
  • 21 فروردین 1399 - 14:24
0

پیشکسوت پرسپولیس: کار همبازی‌ام در استقلال سخت است

پیشکسوت پرسپولیس: کار همبازی‌ام در استقلال سخت است

محسن عاشوری در مورد مدیریت احمد سعادتمند در استقلال می‌گوید: استقلال با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که یکی از آن‌ها بحث مالی است. مدیریت در چنین باشگاه‌هایی به طور حتم سخت است.

قلم | qalamna.ir :

 خبرورزشی، احمد سعادتمند، مدیر‌عامل جدید باشگاه استقلال در تیم‌های منتخب نوجوانان و جوانان نوشهر با محسن عاشوری همبازی بوده است.
سرمربی تیم خوشه طلایی در مورد پست بازی احمد سعادتمند می‌گوید: به نظرم او در پست دفاع راست بازی می‌کرد. البته چند بازی هم به عنوان مدافع میانی بازی کرده بود.
محسن عاشوری در مورد همبازی قدیمی خود می‌گوید: احمد مدیر باتجربه‌ای در ورزش کشور است. او سال‌های سال است که مدیریت در سطح کلان ورزش را تجربه می‌کند و حتی با مدیریت در فوتبال هم بیگانه نیست به طوری که در برهه‌ای مدیر‌عامل باشگاه نساجی بود. به نظرم در چند فدراسیون هم حضور داشته. در برهه‌ای که من در تیم خونه‌به‌خونه بودم به همراه فرشاد پیوس ایشان مدیریت ورزش استان را برعهده داشت. آنجا همه از مدیریتش تعریف می‌کردند و اینکه توانی که برای رفع مشکلات می‌گذارد. البته باید به این نکته مهم اشاره کنم استقلال با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که یکی از آن‌ها بحث مالی است. مدیریت در چنین باشگاه‌هایی به طور حتم سخت است، اما فکر می‌کنم همبازی قدیمی‌ام همه شرایط و جوانب را سنجیده و مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفته. نه به این خاطر که همشهری‌ام است، به این خاطر که سال‌های سال در حال مدیریت در ورزش است برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم چالش‌ها را در استقلال یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و در نهایت بتواند به استقلال و فوتبال مملکت خدمت کند. محسن عاشوری در پاسخ به این سؤال که احمد سعادتمند استقلالی بوده یا پرسپولیسی گفت: آن زمان‌ها خیلی این موضوع داغ نبود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.